בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בברזילי נדהמו: הסטאז'ר הצטרף לדאעש

בדואי שהחל לעבוד כסטאז'ר בבית החולים באשקלון, הצטרף לדאעש ונהרג בסוריה. "החליף את אזמל המנתחים בסכין לעריפת ראשים"

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • כ"ה תשרי תשע"ה - 11:41 19/10/2014
גודל: א א א

עת'מאן עבד אלקיעאן, בדואי אזרח ישראל, היה אמור להיות רופא מן המניין בישראל. הואסיים את לימודי הרפואה בירדן, ולאחר שעבר את בחינות ההסמכה לקבלת רישיון זמני במדינת ישראל, התחיל לפני מספר חודשים לבצע סטא'ז במרכז הרפואי ברזילי באשקלון. אולם לאחר כשלושה חודשים נעלם ועקבותיו אבדו.

כעת מתברר כי מי שהיה אמור לטפל בחולים יהודים, החליט להצטרף לשורות דאעש, ונהרג לאחרונה בסוריה. מדיווח של הכתב אלון בן דוד בטורו במעריב עולה כי אלקיעאן הצטרף ללוחמים בסוריה ונהרג בקרבות.

"המחשבה שמי שעד לא מזמן ניתח ישראלים החליף את אזמל המנתחים בסכין לעריפת ראשים - מצמררת", כתב בן דוד. לאחרונה נחשפו מספר מקרים בהם ערבים אזרחי מדינת ישראל הביעו תמיכה בדעאש, והערכות הן כי כמה עשרות ערבים אזרחי ישראל עזבו לסוריה ועיראק ונלחמים בשורות הארגון.

יש לציין כי רק לאחרונה הוחזר לעבודתו בבית החולים שערי צדק בירושלים, ד"רהית'ם רג'בי, רופא בחדר המיון של שערי צדק, שעורר סערה במהלך מבצע צוק איתןלאחר שכינה את חיילי צה"ל רוצחי ילדים, ופרסם תמונה של ראש הממשלה נתניהו כשפיו נוטף דם, הוחזר לעבודתו בבית החולים.

הרופא הושעה מעבודתו לאחר שהתפרסמו דבריו בדף הפייסבוק שלו, אולם בבית החולים החליטו להשיבו לעבודה לאחר שהתנצל.בתגובה שלח ח"כ משה פייגלין מכתב למנהל בית החולים, פרופסור יונתן הלוי, ובו דרש לפטר את הרופא באופן מיידי.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד