בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בדם ואש נפדה את פלסטין"

בני משפחת דוואבשה הפגינו בצעקות רמות מול דיון בעניין עמירם בן אוליאל הנאשם בשרפת בני המשפחה בכפר דומא כנקמה על פיגוע. פעילים התעמתו איתם • צפו

  • כ"ב תמוז תשע"ו - 12:05 28/07/2016
גודל: א א א
הבית שהוצת בדומא
הבית שהוצת בדומא

עשרות ערבים מחמולת דוואבשה מהכפר דומא הפגינו הבוקר (חמישי) מול בית המשפט המחוזי בלוד בו התקיים דיון בעניינו של עמירם בן אוליאל הנאשם בהצתת בית בכפר בו נשרפו למוות שלושה מבני המשפחה.

על פי עדות של תומכים שהגיעו לחזק את בן אוליאל, הערבים צעקו לכל אורך ההפגנה: "בדם ואש נפדה את פלסטין" ו"אללה אכבר". בסיום הדיון התפתח עימות מילולי בין הפעילים למשפחת דוואבשה.

צפו בתיעוד מהאירוע:

במהלך העימות ירקו הערבים לעבר הפעילים ולמקום הוזעקו שוטרים שהפרידו בין הקבוצות. פעיל שהיה במקום סיפר כי משום מה נגשו השוטרים דווקא אליהם ואיימו עליהם במעצר אם לא יחדלו מלצעוק לעבר בני המשפחה.

בין המפגינים היה גם חוסיין דוואבשה, אביו של סעד שנהרג עם אשתו ובנו באירוע ההצתה. נזכיר שחוסיין זוכה לתמיכה נרחבת בקרב ארגוני שמאל כמו 'תג מאיר'. כמו כן הוא הופיע בעשרות כתבות בתקשורת הישראלית.

כזכור, בחודש טבת האחרון נחקרו מספר פעילים במרתפי השב"כ ביניהם עמירם בן אוליאל, ועונו באופן חריג בידי החוקרים. שלושה שבועות נאסר עליהם לפגוש בעורכי דינם. החקירות נסובו על אירוע ההצתה בכפר דומא בו נשרפו שלושה בני המשפחה כנקמה על רצח מלאכי רוזנפלד הי"ד. על קיר סמוך רוסס "נקמה" ו"יחי המלך המשיח".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד