בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בוואלה מסבירים מה גרם לגל הטרור לעלות

אבי יששכרוף מוואלה מסביר לקוראים מי לטעמו אשם בטרור הגואה: "גל הטרור בגדה הוא תוצאה ישירה של הקיפאון המדיני"

  • אורי קירשנבום
  • ט"ו תמוז תשע"ה - 12:46 02/07/2015
גודל: א א א
זירת הפיגוע בגוש טלמונים (הלל מאיר, סוכנות תצפית)
זירת הפיגוע בגוש טלמונים (הלל מאיר, סוכנות תצפית)

נוכח גל הפיגועים הקטלניים בשבועות האחרונים, מפנים רבים אצבע מאשימה על הרשות הפלסטינית שמעודדת הסתה כנגד מדינת ישראל, אחרים בוחרים לתקוף דווקא את מדיניות הממשלה שנמנעת מלהילחם בתקיפוּת בטרור הערבי.

גם אבי יששכרוף, פרשן אתר החדשות וואלה, מפנה אצבע מאשימה כלפי הממשלה שלא פועלת מספיק. שלא תטעו, הוא לא מצא לנכון להאשים את הרוצחים או את הטיפול הרופס בהם. טענתו כלפי הממשלה היא מסוג אחר לגמרי – היא לא משקיעה מספיק מאמצים במשא ומתן עם הרשות הפלסטינית. ה"קיפאון המדיני", לדבריו, מביא להעדר "אופק מדיני" בעיני הרחוב הערבי וגורם, כביכול ממילא, לתסיסה בשטח.

"גל הטרור פורץ ממילא כשלא מדברים איתם". איך אומרים, טבעי? הכתבה מוואלה (צילום מסך)

"לראשי המתנחלים קל להאשים את ההסתה לכאורה ברשות הפלסטינית, אולם קשה להם להתמודד עם העובדה שלציבור הפלסטיני אין אופק מדיני, הכלכלה אינה פורחת והבנייה בהתנחלויות מסביבם נמשכת כל הזמן..." כתב יישכרוף. ההסתה ברשות הפלסטינית, אם לא ידעתם, היא "לכאורה".

אחד הטוקבקיסטים סידר לנו את המחשבות לכדי תגובה צינית קצרה וקולעת: "הפיגועים הם בגלל קיפאון מדיני, השואה היא בגלל סלידתם של היהודים מווגנר, והפוגרומים הם בגלל ריח שום". איך נאמר, אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד