בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בחוננו דורשים: "למצות דין עם התוקפים הערבים"

אב ושני בניו שעלו הבוקר (ב') להר הבית, הותקפו בידי ערבי שיידה לעברם אבנים ונעליים. ארגון חוננו: "נדרוש למצות את הדין עם התוקף"

  • י"ב תמוז תשע"ה - 17:46 29/06/2015
גודל: א א א

אב ושני בניו שעלו הבוקר (שני) להר הבית הותקפו בידי ערבי שהשליך לעברם נעליים ואבנים. האב, שפנה למחלקת נפגעי העבירה של ארגון חוננו, סיפר כי במהלך כל הביקור ליוו אותו ואת שני בניו כעשרה שוטרים אשר לא עשו דבר כנגד קבוצת נשים ערביות שתקפו אותם מילולית.

"השוטרים רק זירזו אותנו לסיים את הביקור בהר, אך בשלב מסוים הגיע צעיר ערבי שהשליך עלינו נעליים ואבנים", סיפר האב. אחת הנעליים פגעה בגבו של האב, והערבי ככל הנראה נמלט. "השוטרים רק זירזו אותנו לצאת מההר ואמרו שהם יטפלו בערבי".

האב פנה לארגון חוננו ובמקביל הגיש יחד עם בניו תלונה במשטרה כנגד התוקף. בהמשך פרסמה המשטרה כי התוקף, צעיר ערבי כבן 20 נעצר.

בארגון חוננו אומרים בתגובה כי יעקבו אחרי טיפול המשטרה במקרה וידרשו למצות את הדין עם התוקף. "בהר הבית ישנה הפקרות ומצב אבסורדי בו יהודים נעצרים בטענה שהזיזו את שפתותיהם או התכוונו לברך, ואילו הסתה ערבית פרועה ואף תקיפת יהודים בצורה מילולית ופיזית עוברת בשתיקה מצד הרשויות. אנו דורשים כי המשטרה תרחיק מהר הבית כל גורם המסית ופוגע ביהודים".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד