בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בחירות בדרך או מאבקי כוח?

נתניהו אמר כי אם כחלון לא יסכים לסגירת התאגיד - "נלך לבחירות"

  • כ"א אדר תשע"ז - 07:49 19/03/2017
גודל: א א א
בנימין נתניהו (אבי אוחיון, לעמ) (אבי אוחיון, לעמ)
בנימין נתניהו (אבי אוחיון, לעמ) (אבי אוחיון, לעמ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הלילה (ראשון) לסין, והשאיר מאחוריו סערה במערכה הפוליטית, זאת לאחר שהודיע כי מבחינתו תאגיד השידור הציבורי 'כאן' לא יוקם, וזאת בניגוד להסכמים עם שר האוצר משה כחלון.

"אם כחלון לא יהיה איתנו ולא תהיה ברירה – נלך לבחירות", אמר ראש הממשלה. עם זאת, ניתן לומר כי מדובר במאבקי כוח ולא בכוונה אמיתית ללכת לבחירות.

טרם עלייתו למטוס, כאמור, קיים נתניהו התייעצות עם שר התקשורת צחי הנגבי, שר התיירות יריב לוין, שרת התרבות מירי רגב ויו"ר הקואליציה דוד ביטן. במהלך ההתייעצות, הנחה נתניהו את המשתתפים, לפעול לקידום סגירת התאגיד כבר במהלך השבוע הקרוב.

ברקע, אהרון ברק כל העת קורא לבחירות חדשות, השר הבטחון לשעבר משה יעלון הודיע לאחרונה כי יקים מפלגה חדשה וגם חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, שפרשה השבוע מסיעת 'ישראל ביתנו', הודיעה כי תקים מפלגה חדשה תחת הנהגתה.

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט אמר כי הוא מבקש למנוע יציאה לבחירות. "אני קורא לכולם לפעול באחריות ולמנוע בחירות יקרות מיותרות שיפגעו בכלכלה ובאזרחי ישראל. עם קצת רצון טוב, משבר התאגיד פתיר". לאחרונה, הודיע יונתן ברנסקי באופן רשמי כי הוא יתמודד על ראדות הבית היהודי.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד