בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בימים האחרונים: כנס מיסיון בשומרון

"מטרת קיומו של הקונגרס הזה היא הקמת אומה חדשה וחיסול מדינת ישראל" אומרת מינה פינטון הערב (ד'). "מה שחשוב כאן הוא העלאת המודעות בציבור"

  • אברהם שפירא
  • ט' סיון תשע"ה - 21:42 27/05/2015
גודל: א א א
מלון אשל השומרון (ori~)
מלון אשל השומרון (ori~)

לאחר כנס המיסיון הענק שהתקיים במתחם 'ארנה' בירושלים בשבוע שעבר, מתקיים בימים האחרונים ועד לרגעים אלו (רביעי), כנס מיסיון במלון אשל השומרון בעיר אריאל בן שלושה ימים. נראה שלאחרונה החליטו הנוצרים ואנשי המיסיון בארץ להגביר את פעילותם כנגד יהודים.

מינה פינטון, פעילה ציבורית וחברת מועצת עיריית ירושלים לשעבר, הסבירה היום, את תפישתה לגבי הכנס באריאל שלדבריה, שונה במקצת מאירועי המיסיון האחרים ופירטה את מטרותיו בשיחה עם הקול היהודי.

"מטרת קיומו של מה שהם קוראים 'הקונגרס הלאומי של בני יוסף' או 'קונגרס בני אפרים', היא הקמת אומה שתפקידה לחסל את מדינת ישראל" אומרת פינטון. "חשוב להדגיש שבשונה מהמיסיון הרגיל שכולם מכירים שבו מגיע אדם ומנסה לשכנע מישהו להמיר את דתו, כאן מדובר במיסיון ממלכתי. כלומר, מטרתו היא לכבוש את הממלכה, מדינת ישראל ולהעמיד בראשה את אותו האיש".

"התפיסה הזאת חייבת להגיע אל הציבור ולראשי המדינה. זה דבר חדש. זהו קונגרס ראשון מסוגו שמתקיים וזה קורה בשומרון, ולהם חשוב להדגיש את זה ולומר שהם בעצם קשורים כאן גם לאדמה – "בני אפרים". הציבור לא מבין שמטרת העזרה של הנוצרים לעם ישראל ולמדינת ישראל היא כי הם רוצים לתקוע לנו עוגן. כי הם רוצים להיות כאן מקובלים ובעלי השפעה וככה להשתלט כאן. הסיוע שהם נותנים הוא בשביל לקבל כוח".

"אז הנה לנו קונגרס מיסיונרי שמטרתו להקים אומה חדשה" מסכמת פינטון. "מארגני הקונגרס יצאו בקריאה מיסיונרית והם מדגישים שזה קונגרס לאומי. הם אומרים שיהיה להם דגל, המנון ומוסדות כמו מדינה ממש. היעד המיידי שלהם הוא לגרום להזדהות של מי שכהגדרתם "מאמין במצוות התורה ובישו" והצעד למימוש ההזדהות הזו הוא הקונגרס הזה באריאל".

"העניין שלי הוא לחשוף את התפיסה הממלכתית של המיסיון. מטרתם של כל הכנסים האלה הם כיבוש של ארץ ישראל על ידי הנוצרים. בימים האחרונים הם דנו בדרכי הפעילות להקמתה של אותה אומה ויש לדעת שהרבה מהפעילות שלהם מופנית לבני נוער. יש לנו כאן עסק בכלל לא פשוט איתם. עוד נקודה חשובה. לפני כשמונה חודשים, באותו מלון, בוטל כנס של רבנים כנגד המיסיון. למה בטלו את הכנס? כי בעלי המלון לא רצו שזה יקלקל להם את ה'ביזנס' והעסקים עם הנוצרים ואכן הכנס עבר לאולם האירועים בנטפים". אני קוראת להתעוררות במדינת היהודים בכל הדרגים ולכל המנהיגים, לבלימה מיידית של הארגונים הנוצרים שבאים לקבוע כאן עובדות בשטח" מסיימת פינטון.

מהנהלת מלון אשל השומרון בו מתקיים הכנס מסרו בתגובה לערוץ 7: "הנהלת אשל השומרוןאינה זקוקה להטפות מוסר בנושא ציונות, אהבת ישראל, אהבת התנ"ך והקשר לארץ ישראל. יזמי המלון השקיעו וסיכנו ממון רב בבניית מלון דווקא בשומרון, והם, למעשה, חלוצי התיירות בשומרון. יש להבהיר אחת ולתמיד שאם קיימת תיירות בשומרון , תיירות שרבים מתושבי השומרון נהנים ממנה, תחילתה של דרך היא באשל השומרון".

"יתרה מכך, לאחרונה, יזמה הנהלת אשל השומרון בהשקעה גדולה מאוד הקמת גן סיפורי התנ"ך כשגולת הכותרת בגן זה הוא דגם המשכן המתקרב למידות הכתובות בתנ"ך (בהדרכת הרב מנחם מקובר, מנהל מכון המקדש לשעבר), ומיצג המבוסס על אור ותנועה וכולו בלשון התנ"ך. מיזם זה העוסק כולו בתנ"ך ובאהבת ישראל מושך אליו מבקרים רבים, וממילא מחזק אחיזתנו בשומרון."

"מדינת ישראל, ככל הידוע לנו, היא מדינה חופשית והתיירים הבאים בשעריה אינם נשאלים טרם בואם על אמונותיהם ודעותיהם. כך מלון אשל השומרון אינו נוהג לבדוק ב'ציציותיהם'של אורחיו, למעט מקרים בהם יש חשש למעשים הנוגדים את החוק".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד