בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בית מחבל נהרס, נשק ותחמושת נתפסו בכפרים

צה"ל הרס את ביתו של אחד מרוצחי הרב מיכאל מרק הי"ד. נשק ותחמושת רבה נתפסו בכפרים שונים באיו"ש. כמו כן, עשרות ערבים התפרעו הלילה (ג') במוקדים שונים

  • כ"ו אב תשע"ו - 08:47 30/08/2016
גודל: א א א
הריסת בית המחבל, הלילה (דובר צהל) הרס חלק מבית מחבל. ארכיון (דובר צה"ל)
הריסת בית המחבל, הלילה (דובר צהל) הרס חלק מבית מחבל. ארכיון (דובר צה"ל)

כוחות צה"ל והמנהל האזרחי הרסו הלילה (שלישי) את ביתו של המחבלמוחמד עבד אלמג'יד מוחמד אלעמאירה שבכפר דורא.

אלעמאירה נהג ברכב ממנו בוצע פיגוע הירי בכביש 60 סמוך לצומת אדוריים בהר חברון בו נרצח הרב מיכאל מרק הי"ד. באותו הפיגוע נפצעו שניים מבני משפחתו של מרק.

הריסת בית המחבל (דובר צה"ל)

לפני כחודש נהרג המחבל מוחמד פקיה, ערבי כבן 29 מהכפר צוריף שבהר חברון, אשר ביצע את הירי ורצח את הרב מיכאל הי"ד. כוחות הבטחון פשטו על ביתו של המחבל שפתח בירי לעבר הכוחות. במהלך קרב יריות, נהרג המחבל.

במהלך פעילות צה"ל בכפר, התפרעו עשרות ערבים במקום, שיידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר הכוחות. כמו כן, במהלך הלילה התפרעו ערבים בכפר ג'ילזון, במעבר זיתים, באבו דיס, בבית ג'אלה, בכפר חווארה ובמקומות נוספים.

| נשק ותחמושת נתפסו בכפרים שונים

כמו כן, אותרו הלילה כלי נשק ותחמושת בכפרים שונים. בכפר בית עווא שבהר חברון נתפסק רובה מיעיצור עצמי ושני בקבוקי תבערה מוכנים, בכפר חראס בגוש עציון נתפסו שני רובי צייד ותחמושת, בכפר תלפית שבשומרון נפס נשק ציידים, בכפר בית לקייא שבבנימין נתפס גם כן רובה ציידים.

עוד נמסר מדובר צה"ל, כי במהלך הלילה נעצרו 16 ערבים החשודים בעיקר בעבירות של טרור כנגד יהודים, בכפרים דנבה שבמנשה, אל עמרי ובית לקיה שבבנימין, בית אומר שבגוש עציון, יטא, חירבת רקעה ובית עווא שבהר חברון ובפרעה שבבקעת הירדן.

נשק שנתפס הלילה באחד הכפרים (דובר צה"ל)

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 19 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד