בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בכיפות וארבעת המינים: פעילות מיסיונרית בירושלים

בנו סוכות, הציעו ארבעת המינים והכל בכדי להעביר יהודים על דתם. במהלך חג הסוכות התגברה פעילות המיסיון הנוצרית בירושלים ובמקומות נוספים

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ח תשרי תשע"ה - 13:48 22/10/2014
גודל: א א א
דוכן מיסיונרי בירושלים בחג הסוכות (יד לאחים)
דוכן מיסיונרי בירושלים בחג הסוכות (יד לאחים)

בחג הסוכות, עת המוני בית ישראל עלו לרגל לירושלים, ניצלו זאת מיסיונרים נוצרים במטרה להטיף את דברי תיפלתם לעוברים ושבים בעיר. בארגון יד לאחים מדווחים, כי על שדרת ממילא בירושלים, בדרך בואכה לעיר העתיקה ולכותל המערבי, הקומה עמדת מיסיון. מוקדים נוספים בהם התמקמו המיסיונרים היו בתחנה המרכזית בעיר, בכיכר ספרא, גן סאקר ואף הגיעו לצעדת ירושלים בה השתתפו אלפי בני אדם.

אם לא די בכך, בצומת הרחובות יפו והטורים, הקימו המיסיונרים סוכה אליה הזמינו את העוברים שובים. שם המתינו למבקרים חומרי הסתה נוצריים. תושבי האזור מספרים, כי כחלק מהניסיון להעביר יהודים על דתם, ניסו המיסיונרים לשדל ילדים באמצעות מיני מתיקה. נוסף על זאת, ברחובות העיר הסתובבו מיסיונרים, כשכיפות לראשיהם וארבעת המינים בידיהם. לעוברים ושבים הם הציעו לקיים את מצוות החג, אך בד בבד הטיפו על דתם ואיוולתם.

פעילי יד לאחים יצאו לרחובות והסבירו לעוברים ושבים על הפעילות המיסיונרית וכי אלו, הנראים כחפצים בטובתם, אינם אלא ציידי נפשות נוצריים המעוניינים להעבירם מדתם ואמונתם. עוד מדווחים בארגון, כי אליהם הגיעו תלונות על פעילות מיסיונרית בתקופת החג, גם בחיפה, רמת גן, בת ים ונתניה, בעיקר בריכוזים המוניים.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד