בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

במקום לאכוף – מסייע לבנייה הבדואית הלא חוקית

קצין במנהל האזרחי חבר פעיל בעמותה הממומנת על ידי האיחוד האירופי המקדם בניה לא חוקית לבדואים והשתלטות על המרחב. "ניגוד עניינים מהחמורים ביותר"

  • י"ג תשרי תשע"ז - 21:37 15/10/2016
גודל: א א א
בנייה לא חוקית של בדואים בנגב. ארכיון (רגבים)
בנייה לא חוקית של בדואים בנגב. ארכיון (רגבים)

פורום עוטף ירושלים ותנועת רגבים שיגרו בסוף בשבוע האחרון מכתב דחוף לשר הבטחון ליברמן ולסגנו הרב אלי בן דהן, בדרישה להשעות לאלתר את תא"ל דב צדקה (פופי) מתפקידו כמנהל המו"מ מטעם המנהל האזרחי עם האוכלוסייה הבדואית במרחב אדומים.

נתונים מדאיגים וחמורים ביותר עלו בתחקיר שהתפרסם בעיתון מעריב, על ידי העיתונאי קלמן ליבסקינד, בדבר חברותו של תא"ל דב צדקה (פופי) בעמותת הקרן לשיתוף פעולה אזורית של יוסי ביילין הממומנת ע"י האיחוד האירופי, כפי שחשף ארגון "פורום עוטף ירושלים".

במכתבם טוענים, כי "האיחוד האירופי אשר מממן את העמותה בה חבר תא"ל צדקה, חרת על דגלו לסייע לאוכלוסייה הבדואית בהמשך התיישבותה הבלתי חוקית במרחב אדומים, ובין היתר, מממן, מעודד ואף בונה בעצמו או ע"י מי מטעמו, במודע ובמפגיע, ללא היתרי בניה ובניגוד לכל דין מבני מגורים לאוכלוסייה הבדואית על גבי אדמות מדינה ואדמות פרטיות באזור".

"חברותו של תא"ל צדקה מחד בעמותה אשר תומכות בריש גליי בהמשך התיישבותם הבלתי חוקית של הבדואים במרחב אדומים ומנגד תפקידו הבכיר בצוות המו"מ מטעם המנהל האזרחי עם הבדואים במרחב אדומים לפינויים מריכוזי ההתיישבות הבלתי חוקיים מהווה ניגוד עניינים מהחמורים ביותר שניתן להעלות על הדעת".

"זהו מחדל מדיני ממדרגה ראשונה הזועק לשמים והמחייב את שר הביטחון לקבל החלטה אחת ברורה- להשעות לאלתר את תא"ל דב צדקה מתפקידו ולמנות במקומו אדם אשר שם לנגד עיניו את האינטרסים של מדינת ישראל בראש ובראשונה".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד