בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בנט מתייפיף על חשבון ילדי אשקלון"

בן ארי מותח ביקורת נגד אלו שגינו את ראש עיריית אשקלון שהפסיק את עבודתם של פועלים ערבים. "בכנסת אין כניסה לערבים, הדם של ראש הממשלה אדום יותר משל הילדים?!"

  • אברהם שפירא
  • כ"ז חשון תשע"ה - 19:23 20/11/2014
גודל: א א א
מיכאל בן ארי (ארכיון)
מיכאל בן ארי (ארכיון)

בתוך הסערה שעוררו חברי כנסת שונים לאחר שראש עריית אשקלון איתמר שמעוני, הפסיק את עבודתם של פועלים ערבים בעירו, תוקף מיכאל בן ארי את שר הכלכלה נפתלי בנט שגינה את שמעוני וגם את הכנסת שהיא לדעתו הדוגמא האישית ל'עבודה עברית'.

"בנט מתייפייף על חשבון ילדי אשקלון" אומר בן ארי בשיחה עם הקול היהודי, "בנט ונתניהו וכל אלה הם הגזענים הכי גדולים. הם מזלזלים בערבים כי הם חושבים שאם הם יגידו שהם נאמנים לנו אז הם פתאום יהיו נאמנים לנו, כאילו הם לא מקבלים החלטות משיקולים אחרים. בכלל, הערבים ממש נאמנים", אומר בן ארי בציניות, "הם מה זה מתים עלינו. ביום העצמאות הם פשוט יוצאים לרחובות שרים, רוקדים, שמחים, משתתפים בחידון התנ"ך, ממש מתמוגגים מנחת".

"שייקחו אותי לבג"ץ ולא אצטרך ללכת ללוויה של ילד"

"הכנסת היא דוגמא אישית ל'עבודה עברית'. אין בכנסת ערבים בכלל. לא נותנים להם להתקרב. שקודם כל בנט יפנה לקצין הכנסת, וישאל אותו למה לא מסתובבים לו ערבים במשרד. בא נתחיל בזה. מה הדם של ראש הממשלה יותר אדום משל הילדים?" הוא שואל, "להיפך, לראש הממשלה יש מאבטחים, לילדים אין".

"המסר שאני מעביר לאיתמר שמעוני זה שהוא צריך להיות מנהיג בעם ישראל. מי שמוכן לוותר על דברים בשביל שלום התושבים זה מנהיג. משפט המחץ שלו זה ש"אני מוכן שייקחו אותי לבג"ץ ושאני לא יצטרך ללכת להלוויה של ילד". זה מנהיג שלא מתייפייף על חשבון הציבור בשונה מבנט", מסיים בן ארי.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד