בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בנט שריין את הכדורגלן אלי אוחנה

זעם בבית היהודי על שריונו של כדורגלן העבר שתמך בגירוש מגוש קטיף

  • ז' שבט תשע"ה - 10:51 27/01/2015
גודל: א א א
בנט ואלי אוחנה (יח"צ)
בנט ואלי אוחנה (יח"צ)

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הודיע אמש על שריונו של כדורגלן העבר ומאמן מבחרת ישראל לנוער בכדורגל אלי אוחנה, למקום האחד עשר בבית היהודי.

אוחנה תמך בעבר בגירוש יהודי גוש קטיף וצפון השומרון ואף הצהיר בראיון כי "מצידי ששרון יפנה את כל ההתנחלויות. יש לנו מספק שטחים". עם זאת הבוקר טען אוחנה כי התפכך והבין כי אסור למסור שטחים של ארץ ישראל.

בבית היהודי גברו הבוקר קולות מהזרמים השונים אשר מבקרים בצורה חריפה את שריונו של אוחנה. רבים הביעו ביקורת על כך שהונחת מועמד ללא קבלות על עשייה ציבורית, אשר עמדותיו אינן ברורות, במקום לקדם מועמדים שנדחקו אחרונית בפריימריז כגון רונן שובל ודני דיין. המבקרים מציינים כי ההליכה אחר אוחנה, כמו גם הצעת שריון למגישת טלוויזיה בערוץ 20, היא נהירה אחר תרבות ההמונים וירידה למקום נמוך מאוד מצד בנט.

תגובות רבות בדף הפייסבוק של בנט ובאתרי האינטרנט הן של אנשים אשר טוענים כי בשריונו של אוחנה איבד בנט את קולם בבחירות הקרובות. גולשים שונים אף טוענים כי בנט מחק תגובות מדף הפייסבוק שלו וזאת בכדי להנמיך את הביקורת הפומבית נגדו.

הרב ישראל רוזן ראש מכון צומ"ת שיגר לבנט מכתב חריף ובו הוא מתריע כי אם לא יחזור בו יתכן ויבטל את תמיכתו במפלגה. מאידך ככל הנראה מכוון בנט בשריון של אוחנה, להגיע לקולות של יהודי עדות המזרח מצביעי הליכוד, אשר מחפשים דמות להזדהות איתה.

בנוסף פורסם הבוקר כי בנט שריין בעשירייה השנייה את ענת רוט, שלא הצליחה להיבחר למקום ריאלי בפריימריז. רוט היתה פעילה בשלום עכשיו ולאחר מכן במפלגת העבודה, ובשנים האחרונות עברה לצד הימני של המפה הפוליטית והתקרבה ליהדות.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד