בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בניאס: מדריך טיולים ניצל מלינץ' ערבי

עשרות תלמידים ערבים הכו מדריך טיולים בשמורת הבניאס. המדריך פונה לטיפול רפואי בצפת

  • ט' ניסן תשע"ה - 13:30 29/03/2015
גודל: א א א

תלמידי כיתה י"א מישיבת בני עקיבא 'מטה בנימין' בבית אל, יצאו בשבוע שעבר לטיול בשמורת הבניאס (נחל חרמון) כשהם מלווים במדריך טיולים. אולם כשנפגשו התלמידים עם קבוצת תלמידים ערבים מבית ספר באום אל פאחם, הטיול הפך לסיוט שנשאר כטראומה.

שמונה תלמידים מבית אל החלו את המסלול יחד עם המדריך, כשעל השביל הצר נפגשו במספר תלמידים ערבים שהחלו לקלל אותם. המדריך פנה אליהם ושאל מדוע הם מקללים. בתגובה, איימו התלמידים הערבים כי "אנחנו אלף ואחד ואתם כלום, חכה-חכה".

לא עבר זמן רב ושוב נפגש מדריך הטיולים בקבוצת תלמידי בית הספר הערבי 'חדש' שצעקו "אתה גבר? נראה עכשיו מה אתה שווה". מאותו רגע, החלו עשרות התלמידים להכות את המדריך בבעיטות, אגרופים ומהלומות חזקות בכל חלקי גופו. תלמיד יהודי הוכה אף הוא כשאחד הנערים הערבים הטיח את ראשו בחומה סמוכה.

רק לאחר שהגיעו פקחי השמורה למקום האירוע הסתיים והתלמידים הערבים עלו על האוטובוסים. האירוע דווח למשטרה אך תחושתו של מדריך הטיולים היא כי ייתכן ובמשטרה מנסים לטייח את האירוע ולא להתייחס אליו ברצינות הראויה, לטעמו. בסיום האירוע, פונה המדריך לבית החולים זיו בצפת כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו ומכאבי ראש קלים. לדבריו, הצלקת הנפשית עוד תישאר.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד