בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעיצומה של שבת: נעצר על פוסט בפייסבוק

נער יהודי נעצר על פוסט שלדבריו לא כתב בפייסבוק. "חשוב להם לעצור נער יהודי על פוסט במקום להילחם באויב הערבי"

  • אברהם שפירא
  • כ"ג תשרי תשע"ו - 18:02 06/10/2015
גודל: א א א
פייסבוק (צילום מסך)
פייסבוק (צילום מסך)

נער יהודי נעצר בעיצומה של השבת בעיר חדרה ונחקר על כך שכתב בדף הפייסבוק שלו כי יש לצאת ולשרוף מסגדים ובכך לטענת המשטרה הסית לאלימות, זאת ללא כל ראיה שהוצגה בפניו.

"לקראת קבלת שבת בבית הכנסת, הגיעה ניידת והשוטרים רצו לדבר איתי" מספר שלמה דדון כבן 19. "השוטרים אמרו לאבא שלי שאני מסוכן לציבור ואני צריך לעלות לניידת ולבוא איתם. המתפללים התרגזו שרוצים לקחת אותי בשבת, אבל לשוטרים היה חשוב לחקור אותי בשבת בגלל שאני "מסוכן לציבור", אז סכמנו שאני אגיעה עצמאית אחר התפילה".

"כשהגעתי החוקר אמר לי שאני עצור בחשד להסתה ואיומים בפייסבוק וטען שכתבתי שצריך לשרוף מסגדים של ערבים. זה דבר שלא היה מעולם. בדקתי בפייסבוק וגם בקשתי מהחוקר שיראה לי את זה אבל הוא לא הראה והתעלם. מה שהיה חשוב להם זה לעצור נער שלטענתם כתב משהו על ערבים כשבחוץ מתנהלת מלחמה עם האויב הערבי. כשהסתיימה החקירה אמר לי המפקד להוריד פרופיל ושהם יעזבו אותי בשקט. ממש משטרת המחשבות".

"השוטרים מתעסקים בשטויות. במקום לעצור את האויב הערבי שנלחם בנו, הם מגיעים לנער בשבת ומנסים לשבור אותו רגשית, ממש ביזיון. גיבורים על יהודים. היה כעס על המשטרה בבית כנסת, כולם היו בהלם שהם הגיעו בשבת. הזוי שנער שאולי כתב משהו בפייסבוק נחשב למסוכן לציבור".

תגובות (6) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 22 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד