בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעקבות המצב: הפגנות ברחבי הארץ

הערב תערך הפגנה בבת ים, וביום שישי בתל אביב. "דם יהודי אינו הפקר"

  • כ' תמוז תשע"ה - 18:59 07/07/2015
גודל: א א א
ארכיון
ארכיון

בעקבות התגברות אירועי הטרור בתקופה האחרונה יתקיימו מספר הפגנות מחאה כנגד אזלת ידה של מערכת הבטחון בטיפול נגד הטרור הערבי.

בבת ים יקיים היום (שלישי) ארגון "נלחמים בשקר הפלסטיני" הפגנה במלאת שבעה ימים להירצחו של מלאכי רוזנפלד הי"ד מכוכב השחר. מלאכי הי"ד נרצח בשבוע שעבר, בפיגוע ירי סמוך לישוב בכביש אלון בבנימין. מלבד מלאכי נפצעו בפיגוע עוד שלושה מחבריו שהיו עמו ברכב.

ההפגנה תתקיים היום בקניון בת ים בשעה 19:45, בה ידרשו המפגינים מממשלת ישראל לנקוט ביד תקיפה נגד הטרור ולפעול להרתעת המחבלים. לדברי יו"ר התנועה עופר גולן, "אין יותר טבעי מלהתחיל את סבב ההפגנות דווקא בבת ים. אנחנו לא שוכחים כיצד נרצחה הילדה הלנה ראפ הי"ד - והתחושה שאם ממשלת ישראל תמשיך להבליג עוד יהיו לצערנו הרבה מאוד מקרים כמו המקרה של הלנה".

הפגנה נוספת תתקיים בתל אביב תחת הכותרת "דם יהודי אינו הפקר". ההפגנה תתקיים בע"ה ביום שישי בשעה 11:30 ליד מגדלי עזריאלי, והמפגינים ידרשו להחמיר את הנהלים בשטח כנגד מתפרעים, זורקי אבנים, דוקרים דורסים ומבצעי פיגועים דומים. כמו כן, ידרשו המפגינים לבטל את כל ההטבות והתנאים למחבלים בכלא.

לדברי מארגני ההפגנה: "אזרחי מדינת ישראל חיים בפחד תמידי. מונעים מאתנו זכות בסיסית - לחיות בביטחון. אנחנו בשיא האינתיפאדה ודם יהודי נשפך ללא כל גבול! החמרה בעונשים של המחבלים תביא למצב של ירידה חד משמעית במספר הפיגועים. אם יהיה להם מה להפסיד, הם יחשבו יותר מפעמיים לפני שהם מרימים אבן", נכתב בפרסומים.

פעילים נוספים יחלקו הלילה פלאיירים בכל רחבי הארץ. בפלאייר קוראים הפעילים לציבור להתעורר ולעורר את חבריהם, "יחד נעיר את המדינה". הפלאייר יוצא בשיתוף תנועות "נשים בירוק", "בני עקיבא", תנועת הנוער "עזרא" ותנועת אם תרצו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד