בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

בעקבות משחק: המשטרה מזהירה את גופשטיין

לרגל משחק כדורגל שצפוי להתקיים היום בין בית"ר לבני סכנין התקשר קצין חקירות להזהיר את בנצי גופשטיין מקיום פרובוקציות. גופשטיין בתגובה: "מקווה שהנפת דגל לא מהווה עבירה

  • כ"ג ניסן תשע"ו - 13:06 01/05/2016
גודל: א א א
בנצי גופשטיין (יהודה פרל)
בנצי גופשטיין (יהודה פרל)

עו"ד איתמר בן גביר, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין, יחד עם פעילי להב"ה נוספים, מתכוונים להגיע הערב (ראשון) לטדי למשחק מול בני סכנין. עו"ד בן גביר אמר כי קצין חקירות ממשטרת ירושלים התקשר לגופשטיין והזהיר אותו לא ליצור פרובוקציות.

קצין המשטרה אמר בין היתר בשיחה עם גופשטיין: "אני מתקשר להזהיר אותך שלא תעבור על שום חוק, שלא תעורר פרובקציות ושלא תפר את הסדר הצבורי במגרש ומחוצה לו. אם תעשה כך ננקוט נגדך צעדים לפי החוק". גופשטיין השיב: "אני בא עם עו"ד בן גביר וברוך מרזל לא לעבור על החוק, אלא להנות מהמשחק".

קצין המשרה הדגיש: "צפייה נעימה. אתה מוזהר. תבוא כמו כל צופה. שלא תבצע שום פרובוקציה, שלא תקרע קריאות גזעניות ושלא תעבור על שום חוק במגרש או מחוצה לו".

בתגובה לדברים אמר עו"ד איתמר בן גביר, כי "הניסיון להלך אימים על צופי משחק כדורגל, גם אם הם פעילים למען עם ישראל וארץ ישראל בימים כתיקונם, הוא ניסיון פסול וחמור. מכל מקום, לא שמענו על שיחות כאלה שהמשטרה ערכה לאוהדי סכנין ושוב יש כאן חשש למדיניות גזענית של משטרת ירושלים נגד יהודים".

בנצי גופשטיין אמר בתגובה: "אני מקווה שמבחינת משטרת ירושלים הנפת דגל ישראל לא מהווה עבירה. אגיע למשחק יחד עם פעילי להבה ונבהיר לסכנין - "פה זו מדינת היהודים".

המשחק מתקיים ללא אוהדי קבוצת בני סכנין, כך הודיעה המשטרה. בנוסף, יוצבו ברחבי איצטדיוןלמעלה מ- 100 שוטרים וכ- 250 סדרנים. מאז ומתמיד ידוע המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין כמשחק מתוח מאוד.המשטרה גם תלווה את שחקני קבוצת הכדורגל בני סכנין מנקודת מוצאם בסכנין ועד לאצטדיון טדי ובסיום המשחק תלווה אותם חזרה לכפרם - סכנין.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד