בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"בתי הסוהר לא יפחידונו"

"הכוח של בנצי רק מתרומם", מסבירה אשתו של יו"ר ארגון להב"ה. הפעילות ממשיכה ולא נראה שהמעצר הזה ישבור אותם. "זה לא סתם קרה בחנוכה, אנחנו במאבק במתייונים"

  • אברהם שפירא
  • כ"ו כסלו תשע"ה - 00:18 18/12/2014
גודל: א א א
בנצי גופשטיין עצור (נריה לוי) צילום: נריה לוי
בנצי גופשטיין עצור (נריה לוי) צילום: נריה לוי

ביום שלישי נעצר בנצי גופשטיין, יו"ר ארגון להב"ה בחשד להסתה וקריאה לאלימות וטרור על רקע גזעני, יחד עם עוד תשעה מפעילי הארגון למניעת התבוללות בארץ הקודש.

למעט אחת העצורות ששוחררה אמש (ד') הפעילים עדיין במעצר, אך בלהב"ה אומרים כי הפעילות לא מפסיקה לרגע.

"אני חושבת שכל המעצר הזה חמור מאוד", אומרת בשיחה עםהקול היהודיענת גופשטיין, אשתו של יו"ר הארגון העצור, ומי שעומדת בעצמה מאחורי פעילות ענפה של הצלת בנות ישראל רבות מהתבוללות."השב"כ מתנהל כמו מאפיה. זה לא מדינה דמוקרטית. זה שלטון מאוד חשוך.חופש הביטוי במדינת ישראל הוא רק לצד השמאל ולימין יש סתימת פיות", היא אומרת ומוסיפה. "הם רק לא יודעים שכאשר הם נלחמים בבנצי הכוח שלו רק מתרומם.כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. פעילים מתקשרים כל הזמן ומחפשים מה לעשות. בנות מתקשרות ורוצות לספר את הסיפור שלהן ואיך בנצי ופעילי הארגון הצילו אותן. אנחנו מרגישים שנעשתה פה דה לגיטימציה לארגון ולמטרות שלו. ברגעים אלו אני יושבת עם בת יהודיה שנפלה ומתרוממת עכשיו", ממחישה גופשטיין את המשך הפעילות.

"אני חושבת שזה לא סתם קרה בחנוכה.בנצי נלחם למען עם ישראל ובנות ישראל. זו מלחמה במתייוונים. זה סימבולי הנושא של חנוכה. אנחנו נילחם וזה לא ירתיע אותנו. גם בתי הסוהר לא יפחידו אותנו" אומרת גופשטיין.

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד