בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

גליק נעצר בכניסה להר הבית "נקמנות"

הבוקר (חמישי) נעצר יהודה גליק בכניסה להר הבית. במשטרה טוענים כי גליק תקף אתמול ערבי בשטח ההר, אך לדבריו מדובר בנקמנות משטרתית בלבד. כעת מתקיים דיון בעניינו בבית המשפט

  • מערכת הקול-היהודי
  • ט' אלול תשע"ד - 12:30 04/09/2014
גודל: א א א
יהודה גליק בהר הבית (יח"צ)
יהודה גליק בהר הבית (יח"צ)

יהודה גליק הפועל למען עידוד העלייה להר הבית נעצר הבוקר (חמישי) בכניסה להר הבית, וזאת בטענה כי תקף אמש ערבי בשטח ההר. בשעה זהו נערך דיון בעניין מעצרו בבית משפט השלום בירושלים.

"היום בשעה 10:00 בבוקר ביקשתי להיכנס להר הבית עם כלה שתיאמה איתי לפני לא מעט זמן לעלות איתי להר לקראת חתונתה", כתב גליק בעמוד הפייסבוק שלו. "המשטרה הודיעה לי שהכלה יכולה להיכנס אבל אני מנוע כניסה". לאחר שכתב את הדברים, הודיעו לו השוטרים כי הוא עצור והוא נלקח לתחנת המשטרה.

"כ50 איש יכולים להעיד שאתמול בערב קיבלו ממני אימייל שאני צופה שבקרוב המשטרה תמנע ממני להיכנס להר הבית.אינני חוזה עתידות וגם לא עשיתי שום פרובוקציה בהר הבית שהצדיקה הרחקה", כתב גליק טרם מעצרו.

"אז איך ידעתי?", הוא שואל ומשיב. "ב- 7 שנים האחרונות הגשתי כ15 תביעות ועתירות לבתי המשפט כנגד המשטרה.המשטרה לא פיספסה אף לא פעם אחת. בכל פעם שהגשתי תביעה או עתירה ביום למחרת המשטרה מצאה עילה להתנכל לי.אתמול הגשתי לבית המשפט תביעה נגד המשטרה – אז היה ברור לי שהנקמה בוא תבוא! ואכן היא הגיעה. אין גוף ששונא ביקורת יותר מהמשטרה ואין גוף שכל כך קל לו לנקום יותר מהמשטרה – משקרת ישראל".

"אין סיכוי שתשברו אותי רק כואב הלב כמה רחוק יכולתם להגיע אילו הייתם בוחרים דרך אחרת!", סיים גליק את דבריו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד