בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"גליק נפל קורבן להפקרה הבטחונית"

במטרה ארגוני המקדש מגיבים הערב (ד') לפיגוע בו נפצע יהודה גליק, פעיל מוכר בעלייה להר הבית. מחר מתוכננת עליית המונים להר במחאה על הפיגוע

  • ה' חשון תשע"ה - 23:46 29/10/2014
גודל: א א א
הפקרות בטחונית בהר הבית (ארכיון)
הפקרות בטחונית בהר הבית (ארכיון)

"אירוע ההתנקשות המחרידהערבביהודה גליקיו"ר הקרן למורשת הר הבית, בתום הכנס השנתי החגיגי של ארגוני הר הבית, הוא שיא מזעזע בתהליך הפקרת היהודיםלגחמות המסיתים והמרצחים האיסלמייםבהר הבית,בבירת ישראל ובארץ כולה", אומרים היום במטה ארגוני המקדש.

"גליק, שהורחק בלא עוול בכפו פעם אחר פעם ממשאת חייוהר הבית,נפל קורבן להזנחה הפושעת של הרשויות ולהפקרתם את בטחון אזרחי ישראל, בפרט במקום הקדוש ביותר לעם היהודי".
"האחריות לירי הלילה בלב בירת ישראל מוטלת על ראש הממשלה ועל השר לבטחון פנים שדאגו לשמירת היחסים הטובים עם ירדן יותר מאשר לשלום אזרחיהם בארץ כולה, ובהר הבית בפרט.על הנהגת המדינה מוטלת האחריות להשיב את הכבוד היהודי למקום הקדוש בעולם, כבוד שהזנחתו הפושעת גבתה הלילה מחיר נורא של נסיון רצח.התשובה הציונית ההולמת לנסיון ההתנקשות המחריד, היא לאפשר חופש פולחן ליהודים בהר הבית".
בתנועת 'חוזרים להר' מתכננים מחר לקיים עליה המונית להר הבית. "לא ניתן לפיגוע לסרס את המאבק על הר הבית", אמרו הפעילים. "לאחר מכן בשעה 13:00 נצעד לעיריה במחאה על הפקרות היהודים בירושלים ובהר הבית".
תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד