בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"גרשת אותנו משא-נור - לא שוב"

משפחת הקטין מיצהר ופעילים נוספים מפגינים (ב') מול בית האלוף רוני נומה שחתם על צו מנהלי המורה לבנם בן ה-15 לעזוב את ביתו

  • כ"א סיון תשע"ו - 21:32 27/06/2016
גודל: א א א
ההפגנה ברמת גן הערב (עקיבא הכהן)
ההפגנה ברמת גן הערב (עקיבא הכהן)

עשרות פעילים ביניהם בני משפחתו של הקטין מיצהר מפגינים בשעה זו (שני) מול ביתו של אלוף פיקוד מרכז רוני נומה ברמת גן. נומה הוא אחד משני האלופים שחתמו על צו מנהלי המרחיק ומטיל מעצר בית לילי על קטין כבן 15 מהישוב יצהר.

אתמול שוחרר הקטין למעצר בית בפתח תקוה לאחר ששהה יומיים במעצר בטענה שהפר את הצו המנהלי. הקטין נשאר בביתו מאחר שאמר כי אין לו היכן לשהות מחוץ ליהודה ושמרון כפי שמורה עליו הצו.

ההפגנה ברמת גן הערב (עקיבא הכהן)

משפחת הקטין הניפה שלטים במהלך הפגנה בהם נכתב: "די לצווים המנהליים", ו"גרשת אותנו משא-נור - לא שוב!", זאת בשל העובדה כי נומה היה מפקד הפינוי של הישוב חומש הסמוך לשא-נור לפני עשור.

בימים האחרונים החלה להתפתח מחאה ציבורית בעקבות סיפורו של הקטין מיצהר. עורך דינו, מטעם ארגון חוננו, הורה לו להישאר בביתו וליישם את הצו הקודם שניתן לו. דף פייסבוק "הספסל של הקטין מיצהר" נפתח ואליו החלו לרום תמונות מחאה מרחבי הארץ והעולם של ספסלים עליהם נכתב: "שייך לקטין מיצהר".

ההפגנה ברמת גן הערב (עקיבא הכהן)

בלילה שבין חמישי לשישי בשבוע שעבר נעצר הקטין בביתו על ידי כוחות משטרה רבים ונלקח לחקירה בטענה שהפר את תנאי הצו החדש. בית המשפט השלום הורה על המשטרה לשחררו לביתו, אך בית המשפט המחוזי, אליו ערערה המשטרה, הפך את ההחלטה והקטין נשאר במעצר. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום בעניינו.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד