בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"דם ערביי ג'ילזון חשוב מדם התושבים?!"

תושבים נדהמו לגלות שצה"ל הפקיר מחסום בכניסה לרמאללה ותיעדו את הנעשה. לדבריהם, ההפקרות קיימת גם כלפי פורעים ערבים שפוגעים בישוב • צפו

  • כ"ג תשרי תשע"ז - 11:33 25/10/2016
גודל: א א א
החיילים לא מגיבים לפורעים בבית אל (א. קורן)
החיילים לא מגיבים לפורעים בבית אל (א. קורן)

תושבים מהישוב בית אל בבנימין נדהמו לגלות בערב חג שמחת תורה כי צה"ל הפקיר את עמדת הכניסה והיציאה מהעיר רמאללה במחסום פוקוס סמוך לישוב. מספר תושבים הגיעו למחסום, שם תיעדו את הנעשה.

"הפקרות מוחלטת של ממשלת ישראל" נשמע אחד התושבים אומר כשהוא מצלם את המחסום הריק. "הערבים עושים ככל העולה על רוחם, העמדה של חיילי צה"ל מופקרת, אין חיילים בעמדה. תושבי הישוב בית אל סובלים מהפקקים וחס ושלום הכול יכול להיגמר באסון כבד".

א' קורן, תושב הישוב אמר בשיחה עם הקול היהודי כי בנוסף להפקרות במחסום פוקוס נוהג צה"ל בקלות יתרה כלפי פורעים ערבים שמיידים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר בתי הישוב מדי שבוע. לדבריו, החיילים לא מגיבים אפילו לא בירי באוויר. "אחד מהקצינים שהגיע לשטח אמר לתושבים שאסור שיקרה מה שקרה פה לפני שבוע" מספר קורן. "לשאלתינו מה קרה? נדהמנו לשמוע את התשובה - שבוע שעבר נפצע באורח קשה מתפרע ערבי מירי חיילים. כנראה הדם של המחבלים מג'ילזון יותר חשוב מהדם של היהודים בבית אל".

קב"ט המועצה נפגע מאבנים באירוע (א. קורן)

"מישהו צריך לתת על זה את הדין, משר הביטחון הקשקשן שיודע לדבר הרבה ולא לעשות כלום, ושאר השרים בממשלה הקרויה "ממשלת הימין" ועד המח"ט שלא עושים מספיק.כמעט כל ערב שבת עשרות אבנים מתעופפות לכיוון הישוב,והצבא או שלא מגיב בכלל או שמגיב בירי גז שעף בחזרה לישוב ואז אנחנו מסתגרים בבתים בשביל לא לשאוף אותו".

"אני לא צריך לתת לצבא רעיונות איך להילחם בטרור הזה אבל אם הם בכל זאת רוצים אז הנה להם אחד" אומר קורן. "יש בצבא מספיק צלפים שיכולים לעמוד על אחד הבניינים וכל מחבל שמתקרב לגדר עם בקבוק תבערה או אבן מקבל כדור גומי אחד ישר לברכיים. אחרי זה נראה אם זה ימשיך, אבל כמו שהצבא מגיב עד עכשיו זה לא יגמר כי המחבלים למדו מזמן שאין להם מה לפחד".

החיילים לא מגיבים לפורעים בבית אל (א. קורן)

מדובר צה"ל נמסר בתגובה לכתבה, כי "העמדה המוצגת בסרטון מהווה נקודה נוספת לבידוק ומאוישת בשעות קבועות על פי הערכת מצב. בסמוך אליה מאוישת עמדה באופן תמידי והכוחות בה מבצעים בידוקים וחסימות בעת הצורך".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד