בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

דרום תל אביב: "אין עצמאות ואין ביטחון"

יהודי הותקף אתמול (ד') בדרום תל אביב על ידי מסתנן. "כל היהודים מחזיקים בחנויות גרזנים וסכינים להגנה עצמית, ככה צריך לחיות בתל אביב?!"

  • אברהם שפירא
  • ד' אייר תשע"ה - 21:30 23/04/2015
גודל: א א א
צילום מסך מתוך תיעוד התקיפה
צילום מסך מתוך תיעוד התקיפה

יהודי בעל מוגבלות שכלית הותקף אתמול (רביעי), יום הזיכרון, על ידי מסתנן אריתראי סמוך לתחנה המרכזית בתל אביב. לאחר שהאחרון ניסה לכייס את מכשיר הסלולאר שלו ללא הצלחה תקף אותו המסתנן בפניו. כשחזר התוקף לזירה לאחר כשעה וחצי במטרה לתקוף שוב, תפסו אותו מספר יהודים והרחיקו אותו מהמקום.

"איזה עצמאות? כל השנה אין לנו עצמאות, אין עצמאות ואין ביטחון" אומר יצחק עומרד בעל הכריכייה בה עובד היהודי שהותקף. "לפני חצי שנה הגיע אלי אריתראי עם שרשרת עשר קילו ורצה להביא לי בראש, זה ביטחון? הם הגיעו כמו פרזיטים והשתלטו עלינו ואני לא רואה שיש למשטרה פתרון. אני הייתי בלבנון ולא פחדתי ופה בבית שלי אני רועד. למסתננים אין מה להפסיד הם לא מפחדים. מה אני יעשה מול אחד כזה? אני בגיל 66. ראש העירייה הולך עם מאה שומרי ראש ואני אין לי ביטחון" אומר עומרד נסער.

הפגנה כנגד המסתננים

| "המסתננים - סרטן בגוף המדינה"

"האריתראים שמו את העסק שלי למטרה כי יש לי את העסק הכי גדול בתחנה המרכזית והם רוצים לעשות בו כנסיה. הם הציעו לי סכומים אדירים בשביל שאני ייתן להם את זה ואני לא נשבר ובגלל זה מציקים לי בכל מיני הזדמנויות" אומר עומרד ומציע פתרון. "לפי דעתי להעלות אותם על מטוסים ולשלוח אותם מכאן, לא מעניין אותי לאן. אבל לא בתוך הארץ כי אז זה כמו חולה סרטן שמפזר את הסרטן שלו בכל הגוף. המסתננים ממש סרטן בגוף המדינה. הם לא אוהבים אותנו ועושים הכול נגדנו ולצערי המדינה והעירייה מאפשרות להם את זה".

"במשטרה יש אזלת יד; היא לא רוצה, לא מעוניינת ולא יכולה להתמודד כי הידיים שלה קשורות מלמעלה. המסתננים מכוונים על ידי ארגוני השמאל ומדריכים אותם נגדנו. היו לי פעם עשרה עובדים, עכשיו יש שנים וזה לא מעניין אף אחד".

"זה חמור מאוד. ובעירייה עוד לוקחים ממנו אגרת ביטחון, ועל איזה ביטחון?! הותקפתי עשרות פעמים. בכל העסקים של הישראלים פה כולם מחזיקים גרזנים, סכינים ואלות להגנה עצמית. ככה צריך לחיות בתל אביב?!" הוא משאיר שאלה פתוחה לסיום.
תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד