בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"האירוע מדרבן אותנו להרבות בעשייה"

עצרת מחאה ותפילה התקיימה אתמול (ג') ברחבת סניף בני עקיבא בנצרת עילית בעקבות הוונדליזם שביצעו ערבים במקום שבוע שעבר

  • ט' סיון תשע"ה - 16:22 27/05/2015
גודל: א א א
ההפגנה בנצרת (ידידיה הנשקה)
ההפגנה בנצרת (ידידיה הנשקה)

עשרות תושבים מנצרת עלית הששתפו אתמול (שלישי) בעצרת מחאה ותפילה ברחבת סניף בני עקיבא בעיר, זאת בעקבות אירוע הוונדליזם שהתרחש במקום שבוע שעבר.

באירוע השתתפו תלמידים מישיבת ההסדר, נציגים מהקיבוץ העירוני השוכן בעיר וקהילת 'מקום תורה' של הציבור הליטאי בעיר.

קומונר הסניף, חיים בן שיטרית, פתח את העצרת ואמר: "כתלמידיו של ר' עקיבא, שעמד בראש מורם והאמין, אנו עומדים בראש מורם ומאמינים באמונה שלימה שיהיה טוב למרות הקשיים בדרך. 'כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ'- האירוע שהתרחש אצלנו מדרבן אותנו להרבות את העשייה, לפעול בעוז ובענווה וכנגד ספרי הקודש שנשרפו נרבה את הקדושה ולימוד התורה בסניף" בסיום דבריו הודה לציבור על התמיכה הרבה שהסניף קיבל בעקבות הארוע.

הרב נעם קריספיל בהפגנה, אתמול (ידידיה הנשקה)

הרב נועם קריספיל, בוגר הסניף, אב לחניכים בסניף ורב הגרעין התורני בעיר, דיבר על הצער והזעזוע מחילול ה' שנגרם בשריפת דפי הקודש, הרב הדגיש את האש שכילתה את הדפים וחיללה את הקודש וכנגד, את האש שמאירה את העיר, אש התורה ואהבת ישראל. בסיום דבריו בירך הרב את הסניף שימשיך להאיר את העיר באור התורה ואור האחדות.

במקרה אחר שהתרחש בתחילת השבוע האחרון, פרצו ערבים לגן הילדים באותה שכונה וגרמו לנזק. הגננות שהגיעו למחרת בבוקר למקום, גילו כסאות וחפצים הפוכים וזרוקים, צמחיה שהושחתה וכן נזק למזגן ולשער הגן.

סייעת הגן, שמחה ז'נו, סיפרה: "כשהגעתי בבוקר הרגשתי הרגשה של חוסר בטחון והרגשה של כעס על זה שאפילו לגן ילדים, הדבר הכי תמים שיש, יש כאלה שמסוגלים להיכנס ולזרוע הרס. מייד הגשנו תלונה במשטרה והגיעו חוקרים לגן, אנו מחכים לתוצאות החקירה"

נזכרי כי בשבוע שעבר ערבים פרצו לסניף בני עקיבא בנצרת עילית, שם השחיתו רכוש רב ואף שרפו ספרי קודש.

הכתבה בשיתוף יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד