בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

האם תאושר המחאה נגד החתונה?

מחמוד מנסור שעתיד הערב (א) להתחתן עם צעירה יהודיה, עתר לבית המשפט בבקשה לאסור על פעילי להב"ה להפגין נגד החתונה. עו"ד בן גביר: "נבקש להשית על החתן הוצאות של מאה אלף ש"ח"

  • יח"צ
  • כ"א אב תשע"ד - 07:18 17/08/2014
גודל: א א א
פעילי להב"ה מפגינים. ארכיון
פעילי להב"ה מפגינים. ארכיון

חתונת ההתבוללות של מחמוד ומורל ממשיכה לגרור סערה. החתן מחמוד מנסור עתר לבית משפט השלום בראשון לציון בבקשה להוצאת צו מניעה כנגד ההפגנה המתוכננת בידי ארגון להב"ה סמוך לאולם החתונה "שמש אדומה" בראשון לציון.השופטת עיריה מרדכי קבעה את דיון בבקשה לשעות הבוקר (ראשון).

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את גופשטיין אומר כי יבקש להשית הוצאות על התובע ולחייבו בפיצוי לגופשטיין. "מדובר בבקשה חסרת תקדים ואנחנו נבקש מבית המשפט להשית הוצאות על המבקש מחמוד מנצור, בסכום של מאה אלף ש"ח", אומר בן גביר.

"אין למבקש שום סמכות לבקש פגיעה בחופש הביטוי של מרשי, בנצי גופשטיין ושל ארגון להב"ה. זכותם של אנשים להפגין כנגד חתונת התבוללות, והניסיון לסתום פיות הוא ניסיון חמור מאין כמוהו. מדינת ישראל ראתה מחאות מקוממות פי כמה ממחאה לגיטימית נגד התבוללות. שופטים כאן אישרו מצעדי תועבה, מחאות של ראאד סאלח וכדומה. ייתכן ועורכי הדין של החתן פשוט לא מעודכנים בפסיקה בעשרים שנה האחרונות במדינת ישראל, אשמח להציג להם אותה".

מנכ"ל להב"ה בנצי גופשטיין אומר בתגובה: "כנראה שהחתן חושב שאנחנו חיים במדינה איסלאמית ולכן הוא מגיש בקשות שכאלה. ישראל היא דמוקרטיה ומותר לי למחות נגד תופעה שהיא חמורה".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד