בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הדחות ופיטורים בעקבות מחדלי האבטחה

וועדת הבדיקה של המשטרה נקטה במספר צעדים כנגד מפקדי משטרה שפקדו על אבטחת מצעד התועבה. שליסל ממשיך שלא להכיר בבית המשפט

  • טוביה אריאל
  • כ"ג אלול תשע"ה - 19:24 07/09/2015
גודל: א א א
שליסל בבית המשפט (שלמה מור)
שליסל בבית המשפט (שלמה מור)

בעקבות אירוע הדקירה במצעד התועבה בירושלים החליטה וועדת הבדיקה של המשטרה על הדחתםשל שישה קצינים ושוטר. שוטרים נוספים יקבלו הערות פיקודיות.

בעוד שלמפקד מחוז ירושלים ניצב משה אדרי תרשם הערה פיקודית בלבד בדבר חוסר הבהירות שייצר בעניין חלוקת האחריות בין המרחבים במצעד התועבה בו נדקרו צועדים, הרי שמפקד מרחב מוריה ניצב-משנה קובי דוידיאן יודח מתפקידו והוא לא יקודם במהלך חמש השנים הקרובות ואף לא יחזור לשמש בעתיד בתפקיד פיקודי. האשמה הוטלה על דוידיאו מאחר והוא היה האחראי על שטח הצומת בה התבצעה הדקירה.

בנוסף יועברו מתפקידם:ראש ענף מודיעין במחוז ירושלים, סגן-ניצב דורון משה, ראש הזרוע המבצעית בימ"ר, סנ"צ שי הללי, ראש לשכת מודיעין ובילוש במרחב מוריה, רפ"ק צחי חלפון, אחראי מקטע ב' בציר התהלוכה, פקד אולג גולנד, ראש מרכז דיווח ותיאום, רפ"ק דורון שלום ושוטר מג"ב שעמד בחסימה ברחוב וושינגטון.רוב המודחים גם לא ישמשו בתפקיד פיקודי במהלךהשנים הקרובות.

במקביל, סירב היום ישי שליסל פעם נוספת לשתף פעולה עם בית המשפט, בטענה שמערכת המשפט אינה פועלת על פי חוקי התורה.כשנתבקש שליסל על ידי השופטים לעמוד הוא השיב שהוא לא מעוניין לקום, "הקדוש ברוך הוא לא נתן לכם סמכות לשפוט, אתם לא הולכים לפי התורה הקדושה, ואני לא מעוניין בייצוג" אמר שליסל.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד