בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הדלת המסתובבת של מחצבת טריפי

עתירות לבג"ץ נשאו פרי, כך חשבו ברגבים: כלי החציבה הבלתי חוקית הוחרמו והדרך נחסמה. שתי יממות הספיקו כדי שהעבודה העבריינית תמשיך באין מפריע

  • אברהם שפירא
  • ל' ניסן תשע"ה - 16:45 19/04/2015
גודל: א א א
הדלת המסתובבת בסיפור המחצבה (פייסבוק רגבים)
הדלת המסתובבת בסיפור המחצבה (פייסבוק רגבים)

תחת הכותרת "עושים מאיתנו צחוק" גוללו פעילי תנועת רגבים את סיפורה של מחצבה ערבית לא חוקית בבנימין.

לאחר פעילות של תנועת רגבים, החרים המנהל האזרחי כלים שפעלו לחציבה לא חוקית במקום. אך כעבור 24 שעות בלבד, כך מדווחים ברגבים, הוחזרו הכלים הכבדים לידי פורעי החוק.

ברגבים המשיכו להיאבק ועתרו לבג"ץ שיורה על הפסקת העבודות, סגירת המחצבות וחסימת הדרך המסוכנת אליה. כפי שעתרו, לאחרונה חסמו כוחות צה"ל את הכביש המסוכן, אך לפרק זמן קצר ממה שחשבו הפעילים.

"פחות מ-48 שעות לאחר החסימה, נכנסו כלים כבדים והמשיכו בעבודות הבלתי חוקיות באין מפריע תוך הסדר מפוקפק ובלתי מפוקח עם המנהל האזרחי", אמרו ברגבים. "לא ניתן לכך שגורמים עם קשרים וכספים יצפצפו על רשויות החוק ויעשו ככל העולה על רוחם באדמות המדינה תוך סיכון ביטחוני ובטיחותי חמור לאלפי נהגים" חתמו ברגבים את הפוסט שפרסמו בפייסבוק.

מהמנהל האזרחי נמסר בתגובה כי "מדובר על דרך ציבורית מוסדרת אשר נפתחה לאחר שהוסדרו בה חריגותה הבנייה. בשונה מהנטען בכתבה הדרך נפתחה בהתאם לנוהל. הכלים הוחרמו והוחזרו לבעל המחצבה לטובת תיקון החריגות מהדרך המוסדרת".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


3 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד