בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הדקירה בדימונה: "לחשוד היה שברון לב מהפיגועים"

מעצרו של הקטין החשוד בדקירת ערבים בדימונה, הוארך (ו') בשישה ימים. עו"ד בן גביר הסביר כי החשוד לוקה בנפשו והפיגועים האחרונים גרמו לו לשברון לב

  • כ"ו תשרי תשע"ו - 15:58 09/10/2015
גודל: א א א
משטרה. ארכיון (דוברות המשטרה)
משטרה. ארכיון (דוברות המשטרה)

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שישי) את מעצרו של הקטין, כבן 17 תושב דימנוה, החשוד כי דקר שלושה ערבים ובדואי הבוקר בעיר.

המשטרה בקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים, אך השופט האריך את מעצרו בשישה ימים בלבד ונעתר לבקשת עורך דינו איתמר בן גביר והורה לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית.

לדברי עו"ד בן גביר "מדובר בקטין במצב נפשי לא פשוט. בימים האחרונים נעשה ניסיון מצד בני משפחתו לאשפזו במרכז לבריאות נפש. בשבועות האחרונים חלה הדרדרות במצבו". עו"ד בן גביר מציין, כי המציאות אליה נחשף הקטין, בה "עוד יוהיד ועוד יהודי נרצח, גרמו לו לשברון לב".

בשעות הבוקר המוקדמות דווח על בדואי כבן 35 שנדקר ברחוב מרחבים בעיר והוא אותר כשהסכין על ידו ופונה על ידי צוות מד"א לפינוי במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע במצב בינוני. סמוך לשעה 10:00 דווח על שלושה פועלים ערבים שנדקרו בשדרות בן גוריון בעיר, סמוך לבית הספר ליהמן.

חובשים ופרמדיקים פינו את השלושה לטיפול בסורוקה. שניים בשנות החמישים לחייהם במצב קל ונוסף כבן 35 במצב בינוני עד קשה. לאחר סריקות נעצר בידי המשטרה חשוד יהודי, תושב העיר והוא הועבר לחקירה. בחקירתו מסר החשוד כי חשב שכל ערבי מחבל ולכן דקר אותם.

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד