בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הוארך צו איסור פרסום

בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך אתמול (ד') צו איסור פרסום בפרשייה המנוהלת על ידי שב"כ והמפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י. אך עם זאת הותר לפרסום עצם קיום החקירה...

  • ה' כסלו תשע"ה - 18:05 27/11/2014
גודל: א א א
עצור. אילוסטרציה
עצור. אילוסטרציה

בבית משפט השלום בראשון לציון הוארך אתמול (רביעי) צו איסור פרסום בנוגע לחקירה המתנהלת במחלק לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י בשיתוף שירותי הביטחון הכללי. אך עם זאת הותר היום לפרסום, כי מתנהלת חקירה כזאת בגורמי ביטחון אלו.

לפני כחודש, פרצה מהומה בבית משפט השלום בפתח תקווה לאחר שפעילים שונים הצליחו להיכנס לאולם בו התנהל דיון בדלתיים סגורות ולקרוא קריאות עידוד. מאבטחי בית המשפט הוציאו את המוחים מהאולם ואחד מהם עוכב ושוחרר כעבור מספר דקות. הפעילים מחו על התנהלות השב"כ כלפי קטינים יהודים, וטענו כי חוקרי השב"כ מתעללים ב"נערי גבעות".

"רוסיה זה כאן". פעילים מפגינים מול בית המשפט

"אנו מבינים את המחאה של בני הנוער", אמרו אז בארגון חוננו. "הפגיעה בזכויות הכי בסיסיות של עצורים היא חמורה ביותר, ואין לדעת אילו לחצים, פיזיים ונפשיים, מופעלים על עצורים קטינים אשר לעיתים שוהים בתנאים קשים במתקן שב"כ. אנו ממליצים לשב"כ ולמשטרה לפעול למיגור מעשי הטרור הערבי בירושלים, וקוראים למחלקה נגד יהודים בשב"כ לחדול מהתנהלותה המתנכלת לבני עמם- עמנו".

עוד קודם לכן, בשעות הבוקר המוקדמות באותו היום, התקיים דיון בערר שהגיש עו"ד איתמר בן גביר בעניין מסוים. השופט דחה את פסקת בית משפט השלום יום קודם לכן, אך עם זאת קבע כי הדיון בנושא יתקיים בפני בית המשפט בפתח תקווה. יש לציין כי בפתח תקווה נמצא מתקן מעצר של השב"כ, שם נחקרים בדרך כלל פעילי ימין ונערי גבעות הנעצרים ונאסר עליהם בצעד דרקוני לפגוש עו"ד.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


4 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 20 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד