בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החשד: שיתף פוסט המסית נגד מרים נאור

בימ"ש השלום בירושלים בירושלים הורה לשחרר מחר (ג') ממעצר את תושב בנימין בשנות השלושים חייו, אשר חשוד כי שיתף פוסט בפייסבוק נגד נשיאת בית המשפט העליון

  • ח' אדר תשע"ז - 21:04 06/03/2017
גודל: א א א

התושב חשוד כי לפני כחודש, שיתף בדף הפייסבוק שלו פוסט אשר הכיל תוכן מסית כנגד נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור.

בדיון אשר התקיים בשעות הצהרים בבימ"ש השלום בי"ם, בפני השופטת קרן מילר, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים לצורכי חקירה.

במהלך הדיון הציג עו"ד יוסי נדב אשר מייצג את התושב מטעם ארגון חוננו שורה של החלטות קודמות, במקרים דומים בהם הורה בימ"ש על שיחרור העצורים בערבות, ולא האריך את מעצרם.

בין ההחלטות הציג עו"ד נדב החלטה בעניינה של סטודנטית מבצלאל אשר הפיצה כרוז בו נראה רה"מ בנימין נתניהו עם חבל תליה וכן החלטה בעניינו של אזרח ערבי אשר במהלך מבצע צוק איתן פירסם תמונה של טנק שרוף וקריאה מוות ליהודים, אשר כאמור בשני המקרים לא הוארך מעצרם ובימ"ש הורה על שיחרורם.

בסופו של דיון דחה בית המשפט את בקשת המשטרה להארכת מעצר של חמישה ימים והורה על שיחרורו של העצור מחר בתנאים מגבילים לביתו.

"איננו סבורים כי מדובר בחריגה מהמותר בדין לחופש הביטוי, בדיוק כפי שנקבע שאין מדובר בעבירה במקרה שארע לפני חודשיים בו נחקרה ערביה שתלתה תמונה אמנותית בבצלאל בה נראה ביבי ולידו חבל תליה." מסר עו"ד יוסי נדב לאחר הדיון, "בסופו של יום ביהמ"ש דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של מרשי ב-5 ימים, והורה על שחרורו בתנאים כבר ממחר" הוסיף.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד