בע"ה י"ח אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החשודים מסרו גרסה ואליבי - מעצרם הוארך

שלושה צעירים יהודים נעצרו בחשד שהכו שני צעירים ערבים בשכונת נווה יעקב בירושלים. השלושה מכחישים את המיוחס להם ומסרו אליבי אך המשטרה נמנעה עד כה מבדיקת גרסתם

  • יח"צ
  • ג' אב תשע"ד - 18:20 30/07/2014
גודל: א א א
בית משפט השלום בירושלים (יהודה פרל)
בית משפט השלום בירושלים (יהודה פרל)

שלושה צעירים יהודים נעצרו אמש בחשד למעורבות באירוע בו הוכו שני צעירים ערבים מבית חנינא אשר בילו בגן ציבורי בשכונת נווה יעקב בירושלים.

השלושה מכחישים את המיוחס להם ומסרו אליבי מפורט וכן מסרו שמות עדים אשר יכולים לאשר את גרסתם באשר למקום הימצאם בשעת האירוע. בחקירתם לא הוטחו בהם ראיות הקושרות אותם לאירוע.

היום ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם בעשרה ימים ובדיון התברר כי המשטרה טרם בדקה את גרסאות החשודים ואת האליבי שמסרו. בית המשפט הורה על הארכת מעצרם בחמישה ימים עד ליום א' למרות שבחינת האליבי יכולה לבסס את גרסתם ולהביא לשחרורם המהיר. בנוסף הוציא בית המשפט צו איסור פרסום על פרטי החשודים.

יש לציין כי אחד העצורים, המיוצג בידי עו"ד דוד הלוי מטעם ארגון חוננו, היה עתיד להתגייס מחר לשירות קרבי, אולם עקב מעצרו לא יוכל להגיע לבקו"ם.

"מרשי הנו בחור צעיר נורמטיבי לחלוטין שעתיד להתגייס מחר ליחידה קרבית", אמר בתגובה עו"ד הלוי. "שמו שורבב לפרשה זו על אף שאין לו כל קשר למיוחס לו. מרשי שיתף פעולה בחקירתו ומסר גירסת אליבי. אנו מעריכים כי לאחר שהמשטרה תבדוק במהרה גרסה זו ישוחרר מרשי ממעצר".

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


1 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 17 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד