בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

החתונה שגררה סערה - "זה אסון"

צעירה יהודיה המתחתנת עם ערבי בראשון לציון גורמת לסערה לאחר שההזמנה לחתונה נפוצה ברשת. אב הכלה מחרים את החתונה ואומר: "זה אסון - הבת לא מקשיבה לי"

  • אלחנן גרונר, הקול היהודי
  • י"ח אב תשע"ד - 14:06 14/08/2014
גודל: א א א
ההזמנה לחתונת מחמוד ומורל
ההזמנה לחתונת מחמוד ומורל

הזמנה לחתונה של מחמוד מנסור ומורל מלכה הסתובבה ברשת ולאחר שהתבררה כאמיתית גרמה לסערה. פעילי ארגון להב"ה למניעת התבוללות הודיעו כי יפגינו מול אולם "שמש אדומה" בראשון לציון בו תיערך החתונה, והביאו לשורת גורמים שגינו אותם.

הבוקר (חמישי) פורסם בעיתון ידיעות אחרונות המקרה, ואביה של הכלה צוטט כמי שמתנגד בחריפות לקשר בין בתו לערבי ואף ניסה למנוע אותו אך ללא הצלחה.

"היא יצאה איתו שנתיים מאחורי הגב שלי", סיפר האב השבור. "בשום אופן לא מתאים לי שהבת שלי תתחתן עם ערבי. אבא שלו ניסה לשכנע אותי לבוא, אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע ממנו. אני לא משלים עם זה ואני לא בא. אני רוצה שהבת שלי תתחתן כדת וכדין, שרב יקדש אותה. זה אסון, זה עצוב. אמרתי לבת שלי שאתן לה מה שתרצה רק שלא תלך איתו — אבל היא לא מקשיבה. אי־אפשר לדבר איתה".

בני הזוג, שניהם מיפו במקור, סיפרו בכלי התקשורת כי הם חברים כבר חמש שנים. החתן הערבי אמר כי לחתונה יגיעו 800 איש, ובתגובה אומר בנצי גופשטיין מנכ"ל להב"ה כי הם קוראים לציבור להתגייס לצו 800, ולהביא מספר מפגינים דומה למקום.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד