בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הלוחם נהג כמצופה מחייל"

נפתח שלב ההוכחות במשפטו של הלוחם שחיסל מתפרע ערבי בביתוניא. עו"ד ציון אמיר: "נוכיח שהלוחם נהג בדיוק כפי שמצופה ממנו כחייל"

  • יח"צ
  • כ"ז ניסן תשע"ו - 18:29 05/05/2016
גודל: א א א
לוחם מגב. ארכיון (דוברות המשטרה)
לוחם מגב. ארכיון (דוברות המשטרה)

בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתח היום (חמישי) שלב שמיעת העדויות במשפטו של לוחם מג"ב, בן דרי שחיסל מתפרע ערבי בביתוניא.

הלוחם בן דרי מואשם כי לפני כשנתיים, במהלך פעילות מבצעית בכפר שבבנימין, חיסל מתפרע ערבי רעול פנים, אשר השתתף בהפרות סדר ובידוי אבנים כלפי כוחות צה"ל במסגרת הפגנות "יום הנכבא".

בדיון היום, אשר התקיים בפני השופט דניאל טפרברג, העיד ראשון העדים,ציאם נווארה, אביו של המתפרע. במהלך העדות נחקר האב במשך שעות ארוכות על ידי פרקליטו של הלוחם עו"ד ציון אמיר. נציין כי עדותו של האב טרם הסתיימה היום והוא צפוי להגיע בישיבה הבאה להמשך עדותו.

מתפרע ערבי בביתוניא. ארכיון

במהלך העדות, סיפר האב כי לאחר האירוע אסף ראיות וערך סרטים וזאת לצורך חיזוק הראיות כנגד הלוחם. עוד התברר כי האב העביר לפרקליטות המדינה חומרים רבים, אשר חלקם לא נמסרו לצוות ההגנה בניגוד למקובל, בעניין זה הורה השופט טפרברג כי החומרים יועברו לסנגור. עוד עלה כי בידי האב חומרים נוספים אשר לא הועברו לגורמי החקירה.

בחקירתו הנגדית של האב, התברר כי אף אחד מבין המתפרעים האחרים אשר השתתפו בהפרות הסדר וכן אף איש מכוחות הרפואה אשר פינו את הנער לבית החולים אינו מסר עדות בתיק. נקודה נוספת שנידונה היא שאלת הזיהוי של רעול הפנים אשר נראה בסרטון, במהלך העדות של האב ציאם הועלו ספיקות נוקבים באשר לזיהויו של רעול הפנים כבנו.

בתחילת הדיון אמר עו"ד אמיר לבית המשפט כי בכוונתו להוכיח את חפותו של הלוחם "נוכיח שהלוחם נהג בדיוק כפי שמצופה ממנו כחייל" עו"ד אמיר הוסיף כי "אין בידי התביעה ראיות הסותרות את טענות החייל". לאחר הדיון סרב עו"ד אמיר להתייחס למהלך הדיון ומסר כי את דבריו יאמר במהלך המשפט.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד