בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המלצה: לפתוח בהליך הפרה כנגד 'קשת'

בתכנית 'ריאליטי' בטלוויזיה, נאמר כי אכילת תולעת מסוימת - מותרת על פי ההלכה. בקשת טענו כי נועצו עם 'כושרות'. בארגון הכשרות הכחישו

  • כלב אליהו
  • י"ג ניסן תשע"ז - 12:43 09/04/2017
גודל: א א א

במהלך תכנית 'ריאליטי' ששודרה על-ידי זכיינית הטלוויזיה 'קשת', ניתנה למשתתפי התכנית משימה שכללה אכילת תולעת. פנייה שנעשתה על-ידי שי גליק מארגון 'בצלמו' לנציב קבילות הציבור של הרשות השנייה, נענתה בכך ש'קשת' נועצה עם ארגון 'כושרות' ושם הוסבר כי התולעת המדוברת היא תולעת קמח ואיננה אסורה מכיוון שהיא לא גדלה על הקרקע.

אך מבדיקה שנערכה על-ידי נציב תלונות הציבור, לאחר תלונה של שי גליק מארגון 'בצלמו' עולה כי ארגון 'כושרות' לא יודע על כל מתן היתר כזה. יתירה מזו, בדיקה שנערכה על-ידי בארגון 'כושרות', העלתה כי לא התקיימה כל פנייה של זכיינית הטלוויזיה 'קשת' בנושא.

נציב תלונות הציבור של הרשות השנייה, דוד רגב, חזר לזכיינית לאחר הבירור עם ארגון 'כושרות' וביקש מהם התייחסות לטענות הללו, אך לא קיבל מענה. בשל כך, הודיע הנציב כי ישנו 'חשש כבד' כי משתתפי התכנית הוטעו בנוגע לכשרות 'אכילת התולעת'.

הנציב גם פנה אל אגף תכניות ברשות השנייה והמליץ לפתוח בתהליך הפרה כנגד הזכיינית קשת. משמעות תהליך ההפרה, באם אכן הוא יתקבל כנגד הזכיינית, הוא בין היתר, עיצומים של עשרות אלפי שקלים.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 25 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד