בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המשטרה חוקרת: מתיישבים ירו בפורעים ערבים

לאחר דקות ארוכות של ידויי אבנים וניסיון לינץ', נאלצו מתיישבים לירות לעבר מתפרעים ערבים. המשטרה הודיעה כי תחקור את האירוע. "לא הגיע אפילו חייל אחד"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • כ"ד תשרי תשע"ו - 15:28 07/10/2015
גודל: א א א
הרכב שנפגע בליץ סמוך לתקוע (בטחון תקוע)
הרכב שנפגע בליץ סמוך לתקוע (בטחון תקוע)

משטרת מרחב חברון פתחה היום (רביעי) בחקירה לאחר שהתקבל דיווח כי מתיישבים ירו לעבר מתפרעים ערבים באזור הכפר בית סאחור שבגוש עציון, לאחר שאלו יידו אבנים במשך דקות ארוכות לעבר כלי רכב ואף ניסו לבצע לינץ' בנהגת שחלפה במקום.

מוקדם יותר היום, במשך דקות ארוכות, רגמו עשרות ערבים כלי רכב של יהודים שחלפו במקום ולפחות לשבעה כלי רכב נגרם נזק. בשלב מסוים, חסמו הפורעים רכב שנסע על הכביש, פתחו את הדלתות וניסו להוציא את הנהגת מהרכב.

הנהגת חולצה מהמקום כשהיא פצועה באורח קל. לא דווח על עצורים באירוע.

בהקלטה שפורסמה בקול היהודי, נשמעת תושבת האזור כשהיא מספר על ההתפרעויות במקום ומוסיפה כי לא הגיעו למקום כוחות צה"ל, על אף בקשתה. "תקשיבו לי, מי שיוצא עכשיו מהבית שלא ייסע משם. אתם לא מבינים כמה ערבים יש שזורקים שם אבנים ואין שם אפילו חייל אחד. הגעתי עכשיו למחסום וצרחתי עליהם שהם חייבים לשלוח לשם את הצבא. אין שם אף אחד. מישהו פשוט הגיע, סתם מישהו, ירה באוויר, הם חזרו פנימה ועכשיו כולם חוזרים החוצה חזרה, מיליון ילדים ערבים. מי שיכול שישאר בבית".

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד