בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המשטרה מסתירה? "רצח בן ציון – פלילי"

על אף דברי המשפחה השכולה, ולמרות העובדה כי הרוצחים דרסו את אבי בן ציון הי"ד, במשטרה ובשב"כ מתעקשים לומר כי מדובר בשוד רכב פלילי בלבד

  • כ"ד כסלו תשע"ה - 10:56 16/12/2014
גודל: א א א
זירת הרצח (משטרה)
זירת הרצח (משטרה)

בניגוד לדברי המשפחה השכולה, במשטרת מחוז ש"י ובשירות הביטחון הכללי טוענים, כי אבי בן ציון הי"ד נרצח בידי ערבים על רקע פלילי, במהלך שוד רכב מתוחכם.

לטענת המשטרה, כפי שהותר הבוקר (שלישי) לפרסום, שלושת החשודים, ערבים מהכפר עקרבא בשומרון, תכננו לפגוע ברכב. בהמשך, כאשר הנהג שנפגע יצא לבדוק את הנזק, יתיז עליו אחד התוקפים גז מדמיע והם ישדדו את רכבו.

לפני כשבועיים, פגעו השלושה ברכבו של אבי בן ציון הי"ד, חקלאי כבן 63 ממושב נתיב הגדוד שבבקעת הירדן ואב לארבעה ילדים. לאחר מכן, שדדו את רכבו ולאחר שהשליכו אותו בצידי הדרך אף דרסו אותו באכזריות. עוברי אורח הבחינו בבן ציון הפצוע והזעיקו צוותי מד"א. למחרת, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו בבית החולים.

על אף השוד האלים והדריסה, ולמרות דברי המשפחה השכולה, במשטרה ובשב"כ מתעקשים לומר כי מדובר בשוד פלילי בלבד. עוד נמסר מהמשטרה, כי ערבי נוסף נעצר בחשד למעורבות בפירוק חלקי הרכב הגנוב. במהלך השבוע הקרוב צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

לאחר הפיגוע, אמר ראש מועצת בקעת הירדן, כי מדובר ברצח על רקע לאומני ללא ספק ושאלה.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד