בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המשטרה פשטה על המקווה ביצהר

"יס"מניק פתח את וילון המקלחת ודרש תעודת זהות". חוננו: נגיש תלונה על הטרדה

  • ד' אייר תשע"ז - 08:55 30/04/2017
גודל: א א א
מקווה (צילום: באדיבות תמר הירדני)
מקווה (צילום: באדיבות תמר הירדני)

שוב פשיטת משטרה ביצהר, והפעם השוטרים הגדילו לעשות ופשטו לפנות בוקר גם על המקווה בישוב, בו שהו טובלים שהתכוננו לתפילת ותיקין.

כוחות המשטרה נכנסו לישוב בסביבות השעה 4:50, מסרו צו הרחקה מנהלי לצעיר ששהה בישוב, עצרו תושב בשנות ה-30 לחייו, וערכו חיפושים במספר מקומות ברחבי יצהר.

בין השאר הגיעו שוטרי יס"מ למקווה שבמרכז הישוב, נכנסו אליו, ככל הנראה לאחר ששילמו כסף בכניסה, ודרשו תעודות זהות מהטובלים.

אחד הטובלים סיפר לקול היהודי כי בזמן שהתקלח, פתח שוטר יס"מ את וילון המקלחת ודרש ממנו שיציג תעודת זהות. "סגרתי את הוילון ואמרתי לו שאני מוכן לדבר איתו בחוץ", סיפר הטובל.

בתוך כך נמסר הלילה צו מנהלי נוסף לצעיר יהודי בעת שעבר במחסום חיזמא בכניסה לירושלים. הוא הורחק מיהודה ושומרון לחצי שנה. צו דומה קיבל הצעיר שנמסר לו הצו ביצהר. מיום חמישי נמסרו 10 צווי הרחקה מנהליים לצעירים מיהודה ושומרון.

ארגון חוננו דיווח כי תושב יצהר שנעצר בביתו בפשיטה, נלקח לימ"ר ש"י, שם מסייע לו עו"ד נתי רום מחוננו. בנוגע לפשיטה על המקווה ביצהר נמסר מחוננו כי עורכי הדין של המחלקה האזרחית של חוננו מתכוונים להגיש תלונה כנגד השוטרים בגין הטרדה מינית.

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד