בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

המשטרה: שליסל ניסה לחבל במצעד

אחיו של ישי שליסל נעצר אתמול בעקבות חשש שיפגין מול מצעד התועבה בירושלים לאחר שיחה עם ישי. עו"ד: "להקים וועדת חקירה על המשטרה"

  • ט"ו תמוז תשע"ו - 14:32 21/07/2016
גודל: א א א
מיכאל שליסל (הלל מאיר TPS)
מיכאל שליסל (הלל מאיר TPS)

עורך הדין איתמר בן גביר תקף היום (חמישי) את משטרת ישראל בעקבות פרסום מעצרו של ישי שליסל שחשוד שניסה "לשבש" את מצעד התועבה ולהסית את אחיו להפגין מול המצעד שנערך היום בירושלים.

לפני כשנה רצח שליסל את הנערה שירה בנקי במהלך מצעד התועבה בירושלים. בעקבות המחדלים של משטרת ישראל באירוע, הוטרדו עשרות פעילים במהלך השבועות האחרונים שלא להגיע למצעד ולא ליצור קשר עם איש מקהילת המשתתפים בו, זאת בכדי לחפות על המחדלים.

שליסל המרצה עונש מאסר בגין הדקירה השניה במצעדי תועבה, נתון תחת מעקבים של אגפי המודיעין גם בעת שהותו בכלא. בעצם, שליסל הינו היעד הראשון שעל המשטרה לבדוק כשברצונה לאבטח את המצעד.

ישי שליסל, היום (הלל מאיר TPS)

אולם, המשטרה בחרה לפרסם את עניין מעצרו של שליסל בחשד שניסה להסית את אחיו מיכאל שליסל להפגין כנגד המשתתפים במצעד, כשעה קודם האירוע. הוא עצמו נעצר אתמול ונלקח לחקירה מתאו בכלא אתמול. אחיו נעצר גם הוא שלשום.

עורך הדין איתמר בן גביר המייצג את מיכאל שליסל הגיב לדברים ואמר כי הוא "מעריך שאכן ישי ביקש ממיכאל להפגין, וזה חוקי במדינה דמוקרטית, אך אם המשטרה צודקת צריך להקים שוב וועדת חקירה שהרי איך מאפשרים לאסיר כמו שליסל להתקשר ולהסית לכאורה? הרי למשטרה יש האזנה לטלפון של הכלא!" אמר עו"ד בן גביר.

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד