בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הנוער על הגג החזיר לנו את הכבוד"

תושב עפרה יואל אליצור פרסם תמיכה בפעילים. "יחס ההנהגה לפעילים מצריכה חשבון נפש"

  • ד' אדר תשע"ז - 07:52 02/03/2017
גודל: א א א
הגג בעפרה (אהוד אמיתון, tps)
הגג בעפרה (אהוד אמיתון, tps)

תושב עפרה, הרב יואל אליצור, תומך בנוער שנשאר על גג בית משפחת כפיר, עד לרגע האחרון. "הייתי שם", כתב אליצור בהודעה שפרסם. "הצעירים שעל הגג הצילו את כבודנו. נאבקו בגבורה ובכבוד וגם לא פגעו בשום שוטר בשום צורה".

"העובדה שעלו לגג משופע גרמה לכך שקשה מאד להוריד אותם וכך נשארו מאתמול בבוקר עד היום אחר הצהרים. קפאו מקור ונרטבו בגשם ובנוסף לכך הורעבו ע"י המשטרה, וחבר יצירתי שהצניח להם מעט אספקה באמצע הלילה בעזרת רחפן צילום (!) נעצר באלימות על ידי השוטרים ללא כל עילה סבירה".

"ההנהגה הייתה נגד הפעילים על הגג" (אהוד אמיתון, tps)

"בבוקר הצלחנו להפעיל לחץ והמשטרה אפשרה להביא להם אוכל ומשקה. היום אחה"צ הורדו סוף סוף ואז קיבלו מהשוטרים מכות נאמנות במקומות רגישים ולחלקם היה דם על הפנים, הועלו על רכב בית סוהר והוסעו למקום בלתי ידוע. אתמול עד הערב היה אתם צבי סוכות, ובלילה היה אתם יעקב סבאג איש עפרה, שהורד משם עם חלק מהנערים כשנמנמו בקומה שתחת הגג".

| "מגבה את צבי סוכות שסייע לנוער"

באופן כללי יש לומר שהם הרימו את המורל השפוף שלנו והחברים והנוער מלמטה הריעו להם אתמול במשך שעות. היום שמעתי מן הכביש למטה את דבריו המצויינים והבהירים והחודרים של צבי וביקשתי מאנשים את הנייד שלו כדי שאוכל לכתוב לו דברי תודה. ירד הערב ופתאום אני רואה את צבי במכוניתו ואת סמי קרסנתי ויהושע מור יוסף תוקפים אותו במלים חריפות ובקול רם. זה כלל את הביטויים: "צא טמא"!, "אתה לא רצוי בעפרה", "לך ואל תחזור" (אני מקווה שאני מדייק בציטוט)", כתב אליצור.

"נחרדתי וניגשתי מייד ואמרתי לו: דיברת מצויין ואתה רצוי בעפרה. גם יצחק מאיר שהיה שם אמר לו מלים דומות. אחר כך שלחתי לו גם מסרון שבו חזרתי על הדברים בהדגשה וביקשתי שלא יבהל מצעקנים. הסיפור הזה וענינים נוספים שהיו עם "ההנהגה" מצריכים חשבון נפש", סיים אליצור.

יין בוטיק לפורים ופסח עכשיו במבצע מיוחד!

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד