בע"ה י"א ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הנוער שנשאר על הגג: "אנחנו נחושים"

גשם וקור מקפיא, עשרים נערים נשארו נחושים על גג אחד הבתים בעפרה. "ה' נותן לנו כוח להישאר עקשנים"

  • יהודה פרל, הקול היהודי
  • ג' אדר תשע"ז - 11:42 01/03/2017
גודל: א א א

בקור המקפיא של הלילה ובגשם שירד בבוקר, עשרות הנערים שמתבצרים על גג בית משפחת כפיר בעפרה, לא מוותרים ומבטיחים להישאר עד לרגע האחרון.

”המשטרה לא יודעת איך להתמודד איתנו, זה מאוד מקשה עליהם את הפינוי", אמר בשיחה עם הקול היהודי אהרון שמואל ברייס, צעיר שמתבצר בשעות אלו על הגג.

"קרענו ובירכנו דיין האמת" (אהוד אמיתון, tps)

אמש סיימו בצה"ל ובמשטרה לגרש את תושבי תשעת הבתים ואת מאות התומכים שהגיעו. אולם 20 בני נוער שנשארו על גג אחד הבתים, הפכו את משימת הגירוש לקשה יותר.

"אנחנו כאן עשרים חבר'ה בערך, נמצאים כאן על הגג כבר מאתמול. מאז שעלינו לגג, המשטרה מנסה כל הזמן לשכנע אותנו לרדת. הם מדברים איתנו, שולחים אלינו רבנים, כל מיני אנשים ויועצים. הם מאיימים עלינו במאצעים וכתבי אישום. אבל אנחנו נשארים עקשנים ולא נרד מהגג", אומר ברייס לקול היהודי. "אנחנו לא נעזור להם לגרש יהודים ולא נרד מהגג".

ניסיון הידברות עם הצעירים על הגג (אמונה אבל)

"נרטבנו בגשם, אבל אנחנו נישאר כאן" (אהוד אמיתון, tps)

אספקת האוכל אזלה, אולם פעילים השוהים באזור משליכים למתבצרים מידי פעם אוכל ושתייה. "בלילה היה קפוא ולא היו לנו כל כך שקי שינה אז ישנו עם הבידוד שהוצאנו מהגג. בבוקר ירד גשם וכולנו נרטבנו. עכשיו אנחנו קצת מתייבשים", מתאר ברייס ומוסיף "ה' נותן לנו כוח להישאר נחושים על הגג".

הפעילים שנמצאים על הגג (אהוד אמיתון, tps)

"אנחנו רואים את הטרקטורים הורסים את הבתים. קרענו את החולצות ובירכנו דיין האמת". לסיום מוסיף ברייס "כמה שאני יכול לשמור יותר על ארץ ישראל, אני אעשה את זה".

תגובות (5) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד