בע"ה י"ח ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הנוצרים רוצים להשתלט על קבר דוד"

בקבר דוד נאבקים נגד השתלטות הנוצרים על המתחם. "קוראים לכולם להגיע ולהתפלל"

  • אברהם שפירא
  • ה' אדר תשע"ה - 21:20 24/02/2015
גודל: א א א
קבר דוד המלך בהר ציון
קבר דוד המלך בהר ציון

הרב יעקב סיביליה הפועל להעצמת מודעות הציבור לקבר דוד אומר בתוקף כי "כל המטרה של הנצרות היא בשביל להעביר את עם ישראל מהמקום הקדוש הזה שנקרא קבר דוד. כל הגאולה ברחמים תלויה במקום הזה". לדבריו, גדולי הרבנים בדורות האחרונים אמרו כי השליטה על קבר דוד ובלימוד התורה במקום, תלויה הגאולה ברחמים.

עשרות שנים פועלים הנוצרים במהלך שנועד להפקיע את המקום מיהודים, אך התפנית המשמעותית ביותר קרתה לפני חמש שנים "אז יצאה קריאה מהוותיקן לנוצרים שיפקדו את חדר הסעודה האחרונה הממוקם מעל חדר הציון, במטרה להשתלט על קבר דוד כולו" אומר הרב סיביליה. "מאז מגיעים לכאן בין 200 ל-250 אוטובוסים בכל יום. לפני כן המקום היה שומם".

הרב יעקב סיביליה חוקר במשך מספר שנים את הנושא של קבר דוד ואף כתב על כך ספר. לדבריו, קבר דוד נמצא בהר ציון ויש לו סימוכין על כך מראשונים וצדיקים שהיו במקום וכתבו על הדבר. המסורת היא שארון הברית נטמן שם על ידי דוד המלך.

במשך שלוש שנים עושה הרב סיביליה סיורים במקום בהתנדבות ואלפים עברו בסיוריו, "אין אחד שהיה בסיור ולא השתכנע שקבר דוד הוא בהר ציון" הוא אומר.

לדבריו, הנוצרים מגיעים למקום ובמשך שנים מנסים לבלבל, לעוות ולהטעות את היהודים ולהסיט אותם מהמקום. "למשל, הנוצרים המציאו שגבעת האופל, מה שנקרא היום בטעות 'עיר דוד', קשורה לדוד המלך בכדי להסיט את היהודים לשם במקום להר ציון".

"הנוצרים חשבו שעם ישראל נרדם, עכשיו הוא מתעורר"

עוד אומר הרב סיביליה כי ישנה הטעיה מכוונת של הארכיאולוגים מהאקדמיה שמשנים עובדות בשביל אותה סיבה. לפני 20 שנה נעזרו הנוצרים בראש עיריית ירושלים טדי קולק וכמעט ופינו את היהודים מהר ציון והפכו את המקום לאתר תיירות נוצרי. הרב סיביליה מוכיח כי מטרת הנוצרים היא השתלטות על המתחם ואומר כי הנוצרים לא נכנסים לכנסיות החשובות להם באזור אלא הולכים רק לקבר דוד. "לאחרונה גם התירו להם הממונים מטעם מורשת הכותל והמקומות הקדושים 'תפילה חרישית' שזה נתון למחלוקת מה זה אומר. הם צועקים וכשהשומר פונה אליהם הם אומרים 'זה חרישי, זה חרישי" אז זה עוד פרצה" ממשיך הרב סיביליה.

"אנחנו פוחדים שיהיה פה כמו הר הבית. עומד להיות כנס ביום שלישי הקרוב של האקדמיה שאומר שקבר דוד לא נמצא כלל בהר ציון בכדי לעורר ספק בלב יהודים שלא להגיע לכאן. איך אפשר להתווכח עם הבן איש חי, האדמו"ר ממונקאטש, אדמו"רי חב"ד, והארי?", הוא תמה.

"הנוצרים כבר חשבו שעם ישראל נרדם אבל עכשיו הוא מתעורר. אנחנו קוראים לכולם להגיע לכאן ולהתפלל. יש התעוררות אבל אנחנו עדין רחוקים מהמאסות של הנוצרים. זה השאיפה שלנו". בשנים האחרונות מתקיים במקום מלווה מלכה בכל מוצאי שבת עם רבנים ובליווי נגנים.

"במיוחד עכשיו ערב הבחירות זהו זמן להתעורר כי כשבוחרים הנהגה בעם ישראל ורואים איזה שבר יש בהנהגה לעומת דוד המלך, זה הזמן להגיע למקום ולחזק".

לסיום, מבקש הרב סיביליה לפרסם את מספר הטלפון שלו לתיאום סיורים ללא תשלום בשביל לראות ולחזק את המקום. "הסיור נערך לתלמידי תלמוד תורה ולמדענים מ'רפאל' כאחד, מוזמנים". הרב יעקב - 0528996545.

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 16 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד