בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הניף דגל ישראל באוניברסיטת חיפה ועוכב

צפו: פעילי אם תרצו עוכבו וגישתם לאירוע נמנעה לאחר שמאבטחים טענו שהנפת דגל ישראל היא פרובוקציה

  • מערכת הקול-היהודי
  • י"ב אייר תשע"ז - 18:45 08/05/2017
גודל: א א א
אוניברסיטת חיפה (אם תרצו)
אוניברסיטת חיפה (אם תרצו)

מאבטחים מאוניברסיטת חיפה מנעו מפעילי תנועת "אם תרצו" להניף דגלי ישראל באוניברסיטה, ואסרו את כניסתם לאיזור בו התקיים אירוע של סטודנטים ערבים המציינים את "הנכבה".

פעיל התנועה תום ניסני הפיץ תיעוד בו נראים מספר מאבטחים המונעים את כניסתו ומעכבים אותו, וזאת לאחר שאחד מהם אמר כי כניסתו עם דגל ישראל למתחם האוניברסיטה היא פרובוקציה.

הפעילים הפגינו היום נגד קיום האירוע באוניברסיטה, הניפו את דגלי ישראל וחילקו את ספרוני "נכבא חרטא" המדגישים את שקרי הנרטיב אותו מנסים התאים הערביים באוניברסיטאות להשריש ללא הצלחה. לאור התנהלות מאבטחי האוניברסיטה מחו הפעילים על השתקתם, ע"י סתימת פיותיהם בדבק.

צילום: תום ניסני אם תרצו

מנכ"ל תנועת "אם תרצו" מתן פלג, אמר כי: ״אבסורד לראות איך מוסדות להשכלה גבוהה המממונים על ידי משלם המיסים הישראלי, עוברים על החוק ועושים במימון שניתן להם כבשלהם.
יש לשמור על האקדמיה מפני הפיכתה לחממה אנטי ציונית קשה. אל לאוניברסיטאות לתת חסות ומימון לאירועים המאשימים את מדינת ישראל בטיהור אתני ומסיתים נגד חיילי צה"ל".

פלג הדגיש כי: ״חופש הביטוי הוא כלי חשוב בדמוקרטיה כל עוד הוא לא הופך לחופש שיסוי והסתה. יש שים סוף לתאטרון האבסורד האקדמאי״.

אלון מליק, סטודנט לתקשורת ומדעי המדינה שמשמש גם כראש תא אם תרצו באונברסיטת חיפה: "אנחנו לא מתכוונים לוותר. אירועים שמתייחסים לקיום מדינת ישראל כדבר שאינו לגיטימי ומציינים את הקמת המדינה כיום אבל הם אירועים שחוצים את גבולות חופש הביטוי." מליק תהה והוסיף כי: "אם באוניברסיטה בישראל מתקיים אירוע דה לגיטימציה מובהק לישראל, איך נוכל לנצח את התעמולה השקרית בחו"ל?"

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד