בע"ה י"ט אדר ב תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הערב: אירוע מיסיון לבני נוער בירושלים

פעילי ארגון להב"ה יפגינו מול האירוע שמתקיים בבניין השייך לעיריית ירושלים. "אירוע אשר כל מטרתו היא החרבת היהדות והחרבתה של מדינת ישראל"

  • יח"צ
  • כ"א אב תשע"ו - 15:29 25/08/2016
גודל: א א א
פעילי להבה מפגינים נגד מיסיון. ארכיון ()
פעילי להבה מפגינים נגד מיסיון. ארכיון ()

הערב (חמישי) יתקיים אירוע מיסיונרי במתחם התחנה הראשונה בירושלים, מתחם השייך לעיריית ירושלים. באירוע של תנועת "אליו" אמורים להשתתף לטענת המארגנים מאות בני נוער יהודים וערבים.

מטרת המארגנים המוצהרת היא לקרב את בני הנוער לנצרות עלי ידי הופעות של זמרים המיועדים למשוך אליהם את בני הנוער. בשונה מאירועי מיסיון אחרים שהתקיימו לאחרונה האירוע הזה מיועד דווקא לבני הנוער בעיר וכדי לעקוף את האיסור החוקי של המרת דת לבני נוער מבקשים המארגנים מבני הנוער להביא אישור מההורים אך מי שאמור לבדוק האם האישורים אכן מההורים הם המיסיונרים מארגני הטקס.

אריה קינג חבר מועצת העיר מסר הערב כי "מדובר בדריסת רגל משמעותית של ארגון שמכוון את פעולותיו לבני נוער ומנסה לשדלם להתקרב לאותו האיש. העובדה שהאירוע מתקיים במתחם עירוני לא מפתיעה אותי לצערי כי מדיניות ראש העיר היא להפוך את ירושלים לעיר רב-תרבותית ולהסתיר את ייחודה כבירת העם היהודי. אני קורא לכל יהודי שפנוי, להגיע למתחם התחנה הערב ולנסות להציל את הנפשות היהודיות התמימות".

המטה למלחמה במיסיון של ארגון להב"ה הוציא בשעה האחרונה קריאה לכל מי שאכפת לו מקדושת ירושלים להתייצב להפגנה מול האירוע במתחם התחנה בירושלים בשעה 17:30 הערב ולנסות למנוע את האירוע.

בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה אומר כי בכוונתו להגיע להפגנה ומוסיף, כי "מדובר באירוע אשר כל מטרתו היא החרבת היהדות והחרבתה של מדינת ישראל. מה שלא הצליחו הנוצרים לעולל באינקוויזיציות לעם היהודי, הם מעוללים דרך שואה שקטה של הסברה מסיונרית".

גופשטיין מוסיף ואומר כי "מלבד העובדה שמדובר ביארוע של מיסיון מדובר אף בניסיון סמוי לעידוד התבוללות. ידוע לנו כי הולכים להגיע לשם מאות בני נוער יהודים וערבים וייתכן אף כי יהודים שלא ישוכנעו מהטפות המיסיון, יפתחו קשרים עם בני מיעוטים שיביאו לידי התבוללות". "מי היה מאמין כי עיריית ירושלים נותנת לגיטימציה לאירוע חמור כזה בתוככי עיר הקודש?" תוהה גופשטיין.

הכתבה באדיבות יח"צ

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


2 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד