בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפגנה במקום הפיגוע: "לא שותקים"

בעקבות פיגוע הירי סמוך לישוב קדומים בשומרון, בו נפצע נהג יהודי, קיימו תשבי הישובים הפגנה בה דרשו משר הביטחון לפעול מול הערבים, לפחות כמו שהוא פועל נגד יהודים

  • טוביה אריאל
  • ט"ז אלול תשע"ה - 15:58 31/08/2015
גודל: א א א
המפגינים בצומת גית, אמש (הקול היהודי)
המפגינים בצומת גית, אמש (הקול היהודי)

עשרות אנשים הגיעו אמש (ראשון) בערב להפגין בצומת ג'ית בשומרון, סמוך למקום הפיגוע בו נפצע אתמול תושב הישוב שבי שומרון רונן אדרי, מירי שביצעו לעברו ערבים מרכב חולף.

המפגינים, תושבי הישובים הסמוכים, דרשו משר הביטחון משה יעלון להשקיע משאבים במיגור הטרור הערבי שהולך וגובר. בהודעה שהזמינה את הציבור להשתתף באירוע נכתב, "לא שותקים! תפילת מנחה ומחאה המונית היום בצומת ג'ית. יחד נאמר לשר הביטחון: די להפקרות בכבישים. תהרסו להם את הבתים, תתפסו להם מסגדים, חלקו צוים מנהליים בכמויות, ותחזירו את המחסומים. טפל בהם לפחות כמו שאתה מטפל ביהודים".

חלק מהמפגינים בצומת ג'ית, אמש (הקול היהודי)

הרב יוסי פלאי, פעיל בתנועת דרך חיים, קרא לציבור להתחזק בערבות הדדית, ולצאת מהאדישות. "אמנם בנס לא היו הרוגים" אמר, "אבל אסור לנו להישאר אדישים אל מול ירי על יהודים, אי אפשר להגיד 'לא נורא הפעם לא נרצח יהודי". אומר הרב פלאי.

שוש שילה, מוותיקות הישוב קדומים ופעילה במאבק על ארץ ישראל, קראה לראשי מערכת הביטחון למנוע מערבים את הנסיעה בכבישים בהם נוסעים יהודים על מנת למנוע הישנות של פיגועים נוספים. "אם אנחנו לא יכולים להיכנס לשכם וקבר יוסף, לפחות שערבים לא יוכלו לצאת משכם אל הכבישים בהם אנו נוסעים, ולירות בנו", אמרה שילה לקול היהודי.

הרכב שנפגע סמוך לישוב קדומים, אתמול

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד