בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הפועל ש"נפל" למותו: מזעזע במיוחד"

"אני חושב על החבלים הללו שעל הגג. ועל הערבי שפתאום חייו של היהודי נתונים בידיו. הינף סכין יפנית בלי שאיש יראה". פוסט שפרסם ח"כ משה פייגלין בדף הפייסבוק שלו

  • כ"ב אלול תשע"ד - 11:35 17/09/2014
גודל: א א א
סמוך לאתר בניה בפתח תקווה אתמול (זקא)
סמוך לאתר בניה בפתח תקווה אתמול (זקא)

"הסיפור של הפועל שנפל למותו בעת שעבד עם סנפלינג אתמול זיעזע אותי במיוחד. הייתי הראשון שפתח חברת סנפלינג בארץ. עבדתי עצמי שנים רבות בתחום ובהמשך העסקתי לא מעט עובדים. הוראות הבטיחות שקבעתי בעצמי היו מחמירות מאוד. בין השאר הן כללו נעילה של הגגבמידת האפשר".

"בתוך הציבור הערבי הנורמטיבי קיים כל הזמן פוטנציאל של רצח". משה פייגלין

"זה כל כך מזעזע. לא נעים להודות בזה אבל 100 שנות ציונות מלמדות אותנו שבתוך הציבור הערבי הנורמטיבי קיים כל הזמן פוטנציאל של רצח. "אתם מקדשים את החיים ואנחנו מקדשים את המוות". התקשורת מתעלמת. מנסים להפנות מבט מהעניין. אם זה היה פועל ערבי והחשודים יהודים כל הארץ היתה כמרקחה. אבל אנחנו רוצים להדחיק את העניין. הרי ברור לגמרי שהרופא שהתנצל עשה זאת מן הפה ולחוץ. אבל זה גדול עלינו. מעדיפים להשלות את עצמנו".

"אני חושב על החבלים הללו שעל הגג. ועל הערבי שפתאום חייו של היהודי נתונים בידיו. הינף סכין יפנית בלי שאיש יראה. פיתוי בלתי נשלט. ואנחנו מפקידים בידי מי שכבר גילה את ליבו, סכין מנתחים נוכח פצועי צה"ל".

"היות והמערכת הוכיחה חולשה וחוסר אחריות מול התופעה, אני מתכוון לקדם חקיקה שתאמר בפשטות שהתבטאויות אלימות והזדהות גלוייה עם האוייב, תוביל לפיטורים מיידיים לצמיתות מן השרות הציבורי".

תגובות (2) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד