בע"ה ט"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הפללת גופשטיין תמורת כסף והקלה בעונש"

עו"ד בן גביר מדווח על עסקה שהציע השב"כ לאחד הנאשמים בהצתת ביה"ס הדו לשוני

  • יח"צ
  • כ"ג כסלו תשע"ה - 21:19 15/12/2014
גודל: א א א
בנצי גופשטיין
בנצי גופשטיין
שירות הביטחון הכללי הציע לאחד הנאשמים בפרשת הדו לשוני לחתום על מכתב מפליל כנגד יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין תמורת הקלה בעונש וסכומי כסף נכבדים, כך מדווח עו"ד איתמר בן גביר בשם אחד העצורים בפרשת החבלה בבית הספר הדו לשוני.
לטענת הצעיר, לקראת סיום חקירותיו בשב"כ הגיע איש השירות והציע לו את ההצעה הבאה: תחתום על מכתב המפליל את יו"ר להב"ה ובתמורה לכך תקבל הקלה בעונש והרבה כסף. הצעיר שהיה המום מההצעה דחה אותה והסביר לאנשי השב"כ כי גופשטיין פועל רק לפי החוק, וארגון להב"ה כלל לא שלח אותו לבצע מעשה לא חוקי כלשהוא.
עו"ד איתמר בן גביר אומר בתגובה שהדברים חמורים ביותר, ומעידים גם הם על צורת ההתנהלות של שירות הביטחון הכללי נגד הצעירים. לדבריו: "מרשיי :בכל הימים שבהם מנעו מאיתנו להיפגש נחקרו חקירות שתי וערב, הפעילו עליהם לחץ נפשי, איומים שונים, מניעת שינה וכל מה שאסור לעשות במדינה דמוקרטית, השב"כ בפרשה זו חצה קווים אדומים ולצערי המכתב שהציעו לנאשם לחתום עליו אינו מפתיע אותי".
יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין הגיב על הדברים ואמר: "לצערי פוליטיקאים לוחצים על השב"כ והפרקליטות והלחץ הזה נותן את אותותיו. מדובר בשערורייה, ואני חושב שאם בשב"כ הגיעו לרמה כזאת, זה מלמד על השנאה הכל כך גדולה לארגון שכל כולו הוא למען עם ישראל וארץ ישראל, ופועל למניעת ההתבוללות"
גופשטיין הוסיף ואמר כי:"רשויות שלטון החוק יודעות היטב שהפעולות שלנו הן חוקיות והייתי מציע להם להפסיק לנסות לשכנע צעירים לחתום על מכתבים שהם מכתבים שיקריים ועלילות שווא".
הכתבה באדיבות יח"צ
תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד