בע"ה ט"ו ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפרוייקט של יריב לוין: "תיירות גאה"

11 מליוני שקלים משקיע משרד התיירות בשביל להביא אלפי תיירים לאירועי התועבה ברחבי הארץ. הפרוייקט הנוכחי: מטוס ישראלי שקושט בסמלים של "הקהילה הגאה"

  • ט' ניסן תשע"ו - 17:19 17/04/2016
גודל: א א א
"לחשוף את ישראל לקהלים חדשים" שר התיירות יריב לוין (שלומי שלמוני)
"לחשוף את ישראל לקהלים חדשים" שר התיירות יריב לוין (שלומי שלמוני)

במשרד התיירות הוחלט בחודש האחרון להשקיע בעידוד תיירות של בעלי נטיות הפוכות מרחבי העולם, ולקדם תיירות שכזו בכנסים ואירועים של תועבה ברחבי הארץ. לצורך העניין ניתן תקציב של כ-11 מיליון שקלים שיושקעו הן באירועים בישראל, והן בהשתתפות באירועים דומים במדינות אחרות, כך הודיע משרד התיירות לפני כחודש.

משרד התיירות מארגן כעת תחרות עולמית לאנשים הסובלים מנטיות הפוכות, כשהפרס יהיה טיסה לישראל במטוס שקושט בסמלים של ארגוני "הקהילה הגאה" (כינוי שבחרו לעצמם בעלי נטיות הפוכות הפועלים להפוך זאת לנורמה). כן, שמעתם נכון, מטוס ישראלי קושט בסמלים הללו. ישראל היא המדינה הראשונה שנוקטת במהלך כזה.

יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה בה ניתן לראות את ישראל "מובילה" בתחום. בסקר שנערך בעבר בקרב הסובלים מנטיות הפוכות, "זכתה" העיר תל אביב במקום הראשון כיעד מועדף לקיום אירועי פריצות מהסוג הזה.

שר התיירות יריב לוין התבטא היום בדף הפייסבוק שלו בהקשר, וכתב כי "מאמצי השיווק ממשיכים במלוא המרץ במטרה לממש את הפוטנציאל התיירותי האדיר של ישראל ולחשוף אותה לקהלים חדשים".

| ארגוני ה"קהילה" לא מרוצים

למרות התקציב הענק שהשקיעה המדינה, בארגונים ה"גאים" לא מרוצים מהמהלך ועל אף שהמדינה משקיעה בתיירות של בעלי נטיות הפוכות מצד אחד, היא עדיין מסרבת לקדם את הקהילה בחקיקה, וחברי כנסת ושר בממשלה עדיין מביעים התנגדות לבעלי נטיות הפוכות.

בארגונים מאיימים שלא להשתתף במצעד שייערך השנה בתל אביב, מאחר ומדובר בשיתוף פעולה עם המדינה שלא דואגת כראוי ל'זכויות' של בעלי נטיות הפוכות.

תגובות (7) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 24 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד