בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

"הפתרון: לא להיות כגנבים בלילה"

פייגלין מתריע מפני התרגשות יתר מחוק ההסדרה. גם בתנועת דרך חיים הגיבו להעברת החוק

  • י"א שבט תשע"ז - 19:22 07/02/2017
גודל: א א א
התיישבות. ארכיון (יהודה פרל)
התיישבות. ארכיון (יהודה פרל)

"הימין שחוגג עכשיו את חוק ה"היסטורי" ימצא עצמו מהר מאוד – שוב מגורש מהעיר ושוב אוכל את הדגים המסריחים". את הדברים כתב היום (שלישי) יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין, בעקבות אישור חוק ההסדרה לקריאה ראשונה ושנייה בכנסת במהלך ליל אמש.

פייגלין המשיך להסביר את דבריו בעמוד הפייסבוק שלו "הוא יגורש מהעיר כי הבג"צ יפסול את החוק והוא יאכל את הדגים המסריחים משום שהחוק הזה, מקבע את ישראל בעיני כל העולם במעמד הקוזאק המתבכיין, קולוניאליסט שעוד מתלונן על כך שהנגזלים מנסים להשיב לעמם בסכינים את הגזלה. מן החוק ה"היסטורי" יישארו בעוד חודש רק חורבות בתי עמונה וההכרה הישראלית בחלוקת הקרקעות "המקודשת" של הכיבוש הירדני".

לסיום מציע פייגלין פתרון. "אחרי 50 שנה, ישראל לא יכולה יותר לשחק משחקים, הדרך האמיתית היחידה הפתוחה בפנינו היא להפסיק להתנהל כגנבים בלילה, לשוב אל הצדק שלנו – ולהחיל ריבונות מלאה בכל הארץ". לדבריו, הפתרון נמצא במתווה מפורט הנמצא במצע של מפלגת זהות.

בתנועת דרך חיים הגיבו לאישור חוק ההסדרה בכנסת ואמרו, כי "אנו מזכירים שההסדרה האמתית תהייה כשנאמץ את חוקי תורתנו הקדושה הקובעת שארץ ישראל כולה שניתנה לעם ישראל לנחלה מאת בורא העולם ומנהיגו. זה צריך להיות חוק יסוד במדינת היהודית".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד