בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הפתרונות החדשים של המשטרה

המשטרה בחוסר אונים: מגנומטרים בעיר העתיקה והרחבת פעילות הסייבר

  • אורי קירשנבום
  • כ"ה תשרי תשע"ו - 15:17 08/10/2015
גודל: א א א
מגנומטרים בעיר העתיקה (הלל מאיר, TPS)
מגנומטרים בעיר העתיקה (הלל מאיר, TPS)

משטרת ישראל שמתקשה להתמודד עם הטרור ברחבי הארץ, מוצאת מעת לעת דרכים מקוריות לגייס פטנטים טכנולוגיים בניסיון למזער את הצלחתם של המחבלים הערבים.

הפיתרון שמציגה המשטרה כעת הוא הצבת מגנומטרים, שערים לגילוי מתכות, ברחבי העיר העתיקה בירושלים, במטרה לאתר ערבים שמתכוונים לבצע פיגוע.

המשטרה מציבה מגנומטרים בעיר העתיקה בירושלים (הלל מאיר, TPS)

"במסגרת ההיערכות המבצעית והגברת הבידוק של חשודים מוצבים כעת שערי מגנומטר בשער יפו, שער שכם, רחוב הגיא, ויה דלרוזה ורחוב השלשלת", נמסר מדובר משטרת ירושלים. "שערי המגנומטר ינויידו בהתאם להערכות מצב, ניתוח השטח והאיומים, במטרה להגביר את השמירה על בטחון תושבי העיר ומבקריה הרבים".

פיתרון נוסף אותו גיבשה המשטרה הוא הרחבת יחידת הסייבר המשטרתית והקמת מערך שמטרתו תהיה לאתר ברשת החברתית פייסבוק פוסטים שכתבו ערבים בהם הם מביעים את נכונותם לבצע פיגוע, זאת לאחר שבכמה וכמה פיגועים שהתרחשו לאחרונה פרסמו המחבלים מראש את כוונתם לבצע פיגוע.

בטונדות בדרכים (הלל מאיר, תצפית)

נזכיר, כי בעבר, בתקופה בה אירעו פיגועי דריסה רבים של ערבים בתחנות אוטובוס ובתחנות הרכבת הקלה בירושלים, הציבה המשטרה בטונדות בקרבת התחנות. אז יצא השר בנט במתקפה על הממשלה בה הוא היה חבר גם אז ואמר: "ממשלה שלא יודעת להחזיר הרתעה וריבונות ולספק ביטחון - אין לה זכות קיום".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד