בע"ה י' ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

הרב ליאור: "חובה קדושה למחות"

לקראת אירוע המיסיון בירושלים - הרב דב ליאור במכתב על חובת המחאה כנגד הכינוס. "למחות בתוקף כנגד כינוס זה ומטרותיו הנלוזות"

  • אברהם שפירא
  • א' סיון תשע"ה - 20:00 19/05/2015
גודל: א א א
הרב ליאור. ארכיון (אלחנן גרונר - הקול היהודי)
הרב ליאור. ארכיון (אלחנן גרונר - הקול היהודי)

הרב דב ליאור, יצא בקריאה כנגד קיום הכנס המיסיונרי במתחם 'ארנה' בירושלים שיחל מחר. "לב מי לא יחרד לשמע המזימה לנעוץ טלפים בחומות ולערוך כנס מיסיון גדול בירושלים עיה"ק ולקעקע את חומות הקדושה ע"י הבאת אלפי מומרים ואנשי מיסיון נוצרי לתוככי עיר הקודש והמקדש" נכתב בהודעה.

"חובה קדושה על כל יהודי ויהודי למחות בתוקף כנגד כינוס זה ומטרותיו הנלוזות ומצווה גדולה להשתתף בעצרת התפילה שתיערך מול מקום חילול ה' ביום רביעי ב' בסיון התשע"ה בשעה 17:00".

"יהי רצון שיבטל ה' עצתם להעביר יהודים על דתם ויקלקל מחשבתם הרעה ונזכה לחזות בשוב ה' לציון בבניין בית קדשנו ותפארתנו וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך במהרה בימינו אמן".

הרב שמואל אוירבך, ראש ישיבת מעלות התורה וחבר מועצת גדולי התורה, פרסם בתחילת השבוע מכתב בו הוא קורה לציבור לפעול למניעת השתלטות הנוצרים על קבר דוד בהר ציון בירושלים. "זלעפה אחזתני על לא טובה השמועה", פתח הרב אוירבך את מכתבו. "אשר במקום המקודש בישראל מדורי דורות קבר דוד המלך עליו השלום בהר ציון, עומדים ביום מתן תורתנו חג השבועות הבא עלינו לטובה, לערוך טקסים ותיפלות על ידי שאינם בני ברית, והוא חילול ה' נורא".

"ועל כל אחד ואחד מאחינו בני ישראל להשמיע קולם ברמה ולפעול ככל כוחם להניא ולהפר עצה רעה וגזירה קשה זו לפגוע במקום גניזתו של ארונו של דוד משיח ה' נעים זמירות ישראל, ויבורך כל אשר יקים ויעמיד המקום הזה ויחזק קדושתו".

תגובות (0) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 14 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד