בע"ה י"ז ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

השב"כ מנסה לטרפד צעדה להר הבית?

בעקבות צעדה שמתוכננת הערב (ה') להר הבית ואורגנה על ידי תנועת 'חוזרים להר', מנסים בשירות הבטחון הכללי לאיים על מספר פעילים

  • ד' אייר תשע"ה - 13:25 23/04/2015
גודל: א א א
הצעדה של חוזרים להר בשנה שעברה
הצעדה של חוזרים להר בשנה שעברה

מספר פעילים מתנועת 'חוזרים להר' הפועלת לעידוד עליית יהודים להר הבית ולהעצמת המודעות בעניינו, קבלו משירות הביטחון הכללי שיחות אזהרה בטלפון בדרישה שיבטלו צעדה אותה הם מתכננים להערב (חמישי).

הערב, זו השנה השלישית, צפויה לצאת צעדה בשעה 17:00 מכיכר ציון בירושלים לעבר הר הבית בדרישה להחלת עצמאותה של מדינת ישראל במקום הקדוש.

אחד הפעילים בשם אהרון, קיבל שיחה מפתיעה מאדם שטען שהוא איש שב"כ. האחרון איים עליו שיתרחקמתנועת חוזרים להר ודרש "בטלו את הצעדה הערב".

במקרה אחר התקשר איש שב"כ אחר לאביו של יאיר, אחד ממארגני הצעדה. האישהודיע לאביו של יאיר כי כדאי שבנו יפסיק מיד את פעילותו בתנועתחוזרים להר, וכי הוא מסכן את עצמו ואת הסובבים אותו כאשר מתעסק בענייניהר הבית, דבר שלטענת האיש יכול "לפוצץ את המזרח התיכון ולגרום למלחמתעולם שלישית".

מתנועת חוזרים להר נמסר כי "התנהלות השב"כ מעוררת תהיה גדולה לגביהתעסקות התמידית בפעילים של התנועה, כנראה שלדעתם צעדה של עשרות פעיליםמסכנת את המזרח התיכון, ותגרום למלחמת עולם שלישית, אבל ערבים שרוגמיםבאבנים את העולים להר הבית, שוטרים ואזרחים כאחד, הם בסך הכל נערים שמוחיםעל ביזוי קודשיהם בצורה לגיטימית. המצב בהר הבית מתדרדר ויש להצטער שאישמהפוליטיקאים לא מתערב בנעשה במיוחד בתקופה זו בתפר שבין הבחירות להקמתהממשלה".

תגובות (1) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 18 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד