בע"ה י"ב ניסן תשפ"ד
הרשמה לניוזלטר שלנו

Close

השערורייה נמשכת: איסור מפגש במרתפי השב"כ

חקירות ימ"ר, מצ"ח ועכשיו שב"כ. הלילה (ה') הועבר החייל שנטען כי העביר מידע למתיישבים, לחקירות שב"כ ונאסר עליו לפגוש עו"ד. "מנסים להפעיל לחץ פסול על החייל כמו במשטרים אפלים"

  • יח"צ
  • ו' ניסן תשע"ה - 10:34 26/03/2015
גודל: א א א

חוקרי השב"כ הודיעו הלילה (חמישי) לעו"ד עדי קידר מארגון חוננו כי הוציאו צו איסור מפגש עם עו"ד למשך חמישה ימים כנגד החייל מבת עין שנעצר בחשד להדלפת מידע למתיישבים.

בארגון חוננו אומרים כי מדובר בשערוריה שכן החייל עצור כבר למעלה משבועיים ונחקר הן בידי המשטרה והן בידי חוקרי מצ"ח אשר הטיחו בו את כל החשדות והודיעו כי החקירה בעניינו עומדת להסתיים והיום (ה') תוגש הצהרת תובע. "עורכי דין ובני משפחה פגשו את החייל ושוחחו עמו ולכן נראה כי מניעת המפגש כעת נועדה לשם לחץ פסול על החייל בכדי לאלצו להודות במעשים המיוחסים לו - הדלפת מידע למתיישבים", אומרים בחוננו.

בנוסף מציינים בחוננו כי חוקרי השב"כ מנעו בתחבולות עוד בטרם ניתן צו איסור מפגש, את כניסתו של עו"ד אביחי חג'בי שהגיע אמש מטעם חוננו למתקן החקירה לבקשת החייל, וזאת כאמור בטרם ניתן צו בעניין.

בארגון חוננו אומרים בתגובה: "מדובר בהתנהלות המתאימה למשטרים אפלים. לקחת חייל אב לשני ילדים הסובל מבעיות רפואיות לא פשוטות ו"להעלים" אותו במרתפי השב"כ בלי ייצוג משפטי, והכל בטענה שהעביר מידע למתיישבים? האם הפכנו לרוסיה?", תמהים בחוננו.

הכתבה באדיבות חוננו

תגובות (3) פתיחת כל התגובות כתוב תגובה
מיון לפי:

האינתיפאדה המושתקת


0 אירועי טרור ביממה האחרונה
האירועים מה- 24 שעות האחרונות ליומן המתעדכן > 13 מהשבוע האחרון

סיקור מיוחד